Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی با بیان اینکه نام نویسی کاندیداهای انتخابات مجلس از ۱۰ آذر به مدت یک هفته آغاز می‌شود گفت: ۲۰۸ فرمانداری کشورآماده ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سید اسماعیل موسوی» امروز (پنج‌شنبه، 7آذر ) در نشست هماهنگی انتخابات در استانداری گیلان اظهار کرد: مدیریت انتخابات به‌دور از دغدغه‌های حاشیه‌ای از مهمترین اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه همه مردم باید در این حماسه عظیم حضور پررنگ داشته باشند گفت: انتخابات امسال باشکوه‌تر از انتخابات گذشته برگزار خواهد شد.

 

وی به آمادگی ثبت‌نام از نامزدها اشاره کرد و ادامه داد: 208 فرمانداری هر روز از ساعت 8 صبح تا 18 عصر  آماده ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس هستند.

 

موسوی اذعان کرد: از 10 تا 16 آذر فرمانداری‌های گیلان آماده ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

 

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه انتخابات امسال الکترونیکی برگزار می‌شود افزود: داشتن حداقل 30 سال و حداکثر 75سال، مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن که دارای ارزش استخدامی باشد، داشتن مدرک پایان خدمت نظام وظیفه و التزام عملی به اسلام و تابعیت ایرانی از شرایط نام‌نویسی داطلبان است.


موسوی با اشاره به اینکه همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هم در پنج استان کشور برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نام‌نویسی داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری از 15 تا21 آذر انجام می‌شود. 
 

دبیر ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه دشمنان درصدد هستند اتحاد کشور را خدشه‌دار کنند اما هرگز به اهداف شومشان با وحدت ملی نخواهند رسید، گفت: دوم اسفند انتخابات یازدهمین دوره شورای اسلامی است.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن بسیج اغتشاشات اخیر در کشور خبرگزاری شبستان بسیج داوطلبان مجلس شورای اسلامی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری