Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:37:43 GMT

انفجار در افغانستان ۱۶ کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۲۹۲۰

انفجار در افغانستان ۱۶ کشته بر جا گذاشت

بر اساس گزارش رسانه های خارجی، این مقامات روز پنجشنبه اعلام کردند که تقریبا همه قربانیان این انفجارها زنان و دختران جوان هستند.

شب گذشته بر اثر برخورد یک خودروی غیر نظامی به یک بمب کنار جاده ای که عازم جشن عروسی بود، شش زن، شش دختر جوان ، 2 نوزاد و راننده خودرو کشته شدند. در این انفجار که در شمال شرقی ولایت قندوز رخ داد،  دو غیر نظامی دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حادثه دیگر که صبح امروز رخ داد، بر اثر انفجار در یک پاسگاه امنیتی دست کم یک نیروی پلیس کشته شد. به گفته سخنگوی پلیس در ولایت سرپل، شبه نظامیان در یک خودروی حامل مواد منفجره که پنجشنبه در ایست بازرسی متوقف شده بود در تلاش برای فرار به سوی نیروهای پلیس تیراندازی و ظاهرا از راه دور اقدام به انفجار خودرو کردند. تحقیقات در این ارتباط در دست انجام است.

برچسب‌ها افغانستان انفجار بمب ولایت قندوز ولایت سرپل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان انفجار بمب ولایت قندوز ولایت سرپل افغانستان انفجار بمب ولایت قندوز ولایت سرپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند