Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@14:45:21 GMT

گردش فرنگی کاران کوبایی در تهران(عکس)

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۳۱۰۱

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کوبا که برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی به تهران سفر کرده اند، فعلا به گردش و تفریح می پردازند.

به گزارش "ورزش سه"، فرنگی کاران کوبایی برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی که قرار بود روزهای 7 و 8 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران شرکت کنند، در تهران حضور دارند.


کوبا به عنوان اولین تیم وارد تهران شده بود و سپس خبر لغو این رقابت ها را شنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه اتحادیه جهانی خبر از برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در تهران داده، کوبایی ها ترجیح دادند در تهران بمانند.


با اینکه هنوز تاریخ جدید جام جهانی مشخص نیست، اما مسافت زیاد بین ایران و کوبا باعث شده تا مسئولان این تیم تصمیم بگیرند فعلا تا تصمیم گیری جدید در تهران حضور داشته باشند.


علاوه بر اینکه کوبایی ها تمرینات خود را پیگیری می کنند، به برنامه های تفریحی و گردشی هم می پردازند. روز گذشته اعضای تیم  کشتی فرنگی کوبا ابتدا در کاخ گلستان در مرکز شهر و بازار تهران و در میان مردم، حضور یافتند و پس از آن نیز در ضیافت ناهار شرکت کردند. کشتی گیران کوبایی سپس با حضور در موزه ملی ورزش در محل کمیته ملی المپیک از نزدیک شاهد دستاوردها و افتخارات ورزش ایران بودند.


به نظر می رسد فدراسیون کشتی با برگزاری چنین برنامه هایی برای تیم کوبا و انتشار تصاویر اعضای این تیم در سطح شهر قصد دارد برقراری امنیت کامل در تهران را به مسئولان اتحادیه جهانی نشان دهد.

 

 

 

فرنگی کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ اکبر یاوری اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

کد خبر 849015 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم قیمت - تنظیم بازار میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی