Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:40:10 GMT

عطایی: تیم کاله در زمان تعطیلی لیگ بازی نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۳۲۶۹

عطایی: تیم کاله در زمان تعطیلی لیگ بازی نمی‌کند

سرمربی تیم والیبال کاله آمل با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل شهرداری گنبد گفت: تیم کاله در زمان تعطیلی لیگ بازی نمی‌کند. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

بهروز عطایی پس از کسب پیروزی در مقابل تیم شهرداری گنبد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل اظهار داشت: پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم و به نظر بنده بازیکنان تیم کاله امروز با کیفیت بازی کردند و این سبب شد تا بتوانیم در این دیدار پیروز بشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع بازی بسیار خوبی بود و دو تیم از بازیکنان با کیفیتی برخوردار بودند اما خوشحال هستم که موفق شدیم هواداران تیم خود ما خوشحال باشند‌.

سرمربی تیم کاله آمل در رابطه با برگزاری دیدارهای معوقه در زمان تعطیلی لیگ برتر والیبال، تصریح کرد: روزهای سرنوشت‌سازی در انتظار تیم ملی ما بوده و همه ما باید سعی کنیم که تا حد امکان به این تیم‌کمک کنیم و قطعا در شرایط موجود تیم‌هایی که بازیکن ملی پوش دارند در این وقفه و بدون حضور ملی پوشان خود بازی نخواهند کرد.

به گزارش تسنیم در ادامه بازی‌های هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم کاله آمل با نتیجه سه بر صفر شهرداری گنبد را شکست داد. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار در سه ست متوالی موفق به شکست تیم شهرداری گنبد شد.

تقدیر سلطانی‌فر از معاون سابقش/ داورزنی: باید تیم ملی والیبال را آماده کسب سهمیه المپیک کنیملیگ برتر والیبال| تدام شکست‌ناپذیری ورامین در ارومیه/ اراک بالاخره پیروز شدفدراسیون جهانی والیبال در انتظار تصمیم وادا

آملی‌ها که در دو بازی گذشته خود به میدان‌نرفته بودند و بازی آنها لغو شده بود این هفته در آمل به مصاف شاگردان عظیم جزیدا در تیم شهرداری گنبد رفتند که موفق به پیروزی آسانی از این دیدار خانگی شدند تا با چهار پیروزی و 12 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر والیبال ایران قرار دارد.

تیم کاله آمل یکشنبه هفته آینده در تهران به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.این تیم با چهار پیروزی و 12 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر والیبال ایران قرار دارد.

انتهای پیام/ 685/ح

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون