Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:41:23 GMT

نبود خانه، والیبال لرستان را خانه‌خراب کرده!

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۳۳۸۶

نبود خانه، والیبال لرستان را خانه‌خراب کرده!

ایسنا/لرستان رئیس هیأت والیبال لرستان از نبود خانه این رشته در استان شاکی است.

نبی‌الله بهاروند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ۸ سال است که رئیس هیأت والیبال لرستان هستم و در این مدت بارها با چند مدیرکل ورزش و جوانان استان برای خانه والیبال جلسه داشته‌ام و باوجود وعده‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تنها استانی هستیم که خانه والیبال نداریم، ادامه داد: بلافاصله پس از وعده‌ها، مدام امروز و فردا می‌کنند و اینکه چند سالن به ما داده‌اند اما در مدت کمی آن را پس گرفته‌اند.

بهاروند با بیان اینکه به لحاظ زیرساختی شرایط خوبی نداریم، افزود: حتی یک ساعت سالن در اختیار ما نیست و برای فضای تمرین با مشکل مواجه هستیم.

رئیس هیأت والیبال لرستان اضافه کرد: اگر خانه والیبال داشته باشیم به‌راحتی می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم و با ایجاد انگیزه والیبالیست‌های بیشتری در رده‌های پایه جذب می‌شود. با شرایط موجود نمی‌توانیم برای والیبالیست‌ها انگیزه ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: امسال در ۸ رقابت قهرمانی کشور آقایان و بانوان تیم استان در رده‌های سنی مختلف شرکت کرده‌ایم که از جیب خودم هزینه کرده‌ام و در مجموع سنوات اخیر خیلی از هیأت طلب دارم.

بهاروند با بیان اینکه لرستان ظرفیت زیادی در والیبال دارد، اضافه کرد: اگر والیبالیست‌های لرستانی که در لیگ دسته اول و برتر حضور دارند در یک تیم جمع شوند به‌راحتی می‌توانیم تیمداری کنیم اما به علت نبود اسپانسر و سالن مناسب هیچ حرفی در این بخش برای گفتن نداریم.

رئیس هیأت والیبال لرستان خاطرنشان کرد: تیم زاگرس پوش بروجرد فصل گذشته در زیرگروه لیگ دسته اول شرکت کرد و به لیگ یک راه یافت اما به علت مشکلات نتوانست در لیگ دسته اول حضور یابد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ