Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم نوشت:مطابق اعلام رسمی مسئولان، قرار بود برای افرادی که به واریزنشدن یارانه نقدی انتقاد دارند و کد ملی سرپرست خانوار را به سامانه #۶۳۶۹* ارسال کرده‌اند، طی ۲۴ ساعت کد رهگیری ارسال شود؛ بعد از دریافت کد رهگیری با مراجعه به سامانه hemayat.mcls.gov.ir سایر مراحل را پیگیری کنند.

احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رویکرد دولت در توزیع بسته حمایت معیشتی، حمایت ار اقشار آسیب پذیر کشور است، گفت: این بسته حمایتی در سه مرحله پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته حمایتی به ۲۴ میلیون نفر در کشور پرداخت نشده است. تا کنون نزدیک به ۴ میلیون نفر اعتراض خودشان را برای پرداخت این بسته اعلام نموده اند که ما در حال بررسی اطلاعات آنها هستیم.

وی گفت: یکی از حق های حاکمیت بررسی حساب های شخصی مردم است. دولت در بررسی حساب اشخاص از آنها اجازه می گیرد. در حذف یارانه ها ۲۷۰ هزار نفر به این مسئله اعتراض داشتند اما تنها ۷۰ هزار نفر آنها اجازه بررسی حسابشان را دادند و مابقی از دریافت یارانه انصراف دادند.

میدری با بیان اینکه در بررسی حساب بانکی اشخاص هیچگونه عنصر انسانی دخالت ندارد، افزود: شیوه بررسی حساب توسط دولت شبیه سازمان امور مالیاتی کشور نیست. اساساً فردی به حساب اشخاص ورود نمی کند. بنابراین کسی اطلاعات واریز به حساب های شخصی را بررسی نمی کند.  

مراحل درج کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir  به شرح زیراست.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • الزام ثبت قرار داد اجاره در سامانه خودنویس
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • الزام ثبت قرار داد در سامانه خودنویس
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید