Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان با بیان اینکه کار واحد‌های تعمیری در مناطق سیل زده لرستان به پایان رسیده است گفت: تاکنون ۲۴۱ میلیارد تومان بلاعوض و بالغ بر ۸۵۰میلیارد تومان تسهیلات به مردم مناطق سیل زده پرداخت شده است.
مسعود رضایی  بااشاره به آخرین وضعیت بازسازی واحد‌های مسکونی مناطق سیل‌زده لرستان اظهار داشت: تاکنون ۴۸ هزار و۴۶ واحد مسکونی مناطق سیل زده به بانک‌ها معرفی شده که از این تعداد ۴۳هزار و۶۴۷ واحد عقد قرارداد و به ۴۲هزار و ۶۰۰ واحد تسهیلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تاکنون ۲۴۱ میلیارد تومان بلاعوض و بالغ بر ۸۵۰میلیارد تومان تسهیلات به مردم مناطق سیل زده پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان با بیان اینکه کار واحد‌های تعمیری در مناطق سیل زده لرستان به پایان رسیده است عنوان کرد: در مجموع ۱۲ هزار و ۱۷۳ واحد احداثی، ۱۹ هزار و ۵۲۹ واحد تعمیری و ۱۶ هزار و ۷۲۴ واحد معیشتی در مناطق سیل زده به بانک‌ها معرفی شده است.

او  با اشاره به پیشرفت فیزیکی واحد‌های احداثی بیان کرد: از مجموع ۱۲ هزار و ۱۷۳ واحد احداثی، ۱۱ هزارو ۷۵۰ واحد آوار برداری، ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد پی کنی، ۱۰هزار و۳۰۰ واحد آرماتور بندی، ۹ هزار و ۸۰۰ واحد فونداسیون، هشت هزار و۵۰۰ واحد اسکلت، شش هزار و۲۰۰ واحد دیوار چینی، شش هزار و ۶۰۰ واحد سقف و دو هزار و ۶۵۰ واحد گچ و خاک انجام شده است.

رضایی به مشکل روستای ملاوی اشاره کرد و گفت: این روستا به عنوان یک معضل همچنان باقی مانده چرا که روستائیان خواستار انتقال به شهرپلدختر هستند که این کار از لحاظ قانونی مشکل دارد بر همین اساس برای روستای ملاوی پنج نقطه در نظر گرفته شده، ولی متقاضیان قبول نکردند؛ در هر روستایی از استان لرستان که خودشان تمایل داشته باشند ما آماده پرداخت تسهیلات به آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/ب

تعمیرات واحد‌های مسکونی پایان یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم

رسانه‌ها از ۱۸ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نقطه‌ای بین روستای عیتا الشعب و رامیه در جنوب لبنان خبر دادند. تصاویری از بمباران رژیم صهیونیستی را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا