Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از شهردار جدید این شهر خواست تا برطرف کردن معضل زباله شهر را در اولویت جدی فعالیت خود قرار دهد. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، عزت الله یوسفیان ملا ظهر امروز در آئین معارفه شهردار جدید آمل با اشاره به خدمت مسئولان به مردم آن را از وظایف آنان دانست و اظهار داشت: مسئله مالی در یک شهر یا استانی بسیار مهم است زیرا به لحاظ اخلاقی و حیثیتی آن مسئول زیر سوال می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه‌های شهری دولت باید تسهیلات پرداخت کند، افزود: در این شهرستان نیز پروژه‌هایی در حال اجراست که مهم و ملی است و از دولت خواستیم برای تامین اعتبار آن اقدام کند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بنزین، تصریح کرد: دولت در مسئله بنزین تدبیر مناسبی نکرده و افزایش 300  درصدی بنزین در برهه کنونی شایسته نبوده است.

وی با بیان اینکه اقدام دولت در افزایش قیمت بنزین سبب سوءاستفاده اجانب برای تشدید در اعتراضات در کشور شود، افزود: توقف اقدامات را پس از نوشتن طرح آماده کرده و اکنون به‌دلیل نزدیکی انتخابات، اعتراضات نمایندگان کنار گذاشته نشد.

سرنوشت نامعلوم "کودکان زباله‌گرد" در اشرف‌آباد شهرری"کابوس زباله" در شهر نیویورک با تولید 14 میلیون تن آشغال + تصاویرآغاز ساماندهی کودکان زباله‌گرد توسط بهزیستی

یوسفیان ملا ادامه داد: در کشور ما همه چیز از سوخت شروع می‌شود و تاثیر  بر دیگر اقلام و کالاها دارد؛ زمانی باید به مردم خدمات داد تا فشار به این مردم نیاید و مردم موافق عملکرد و راضی باشند.

وی گفت: مردم آمل قدرشناس و شایسته هستند مسئولان شهری باید برای این مردم گام بردارند تا اعتماد را ایجاد کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در زمینه زباله این شهر عنوان کرد: برای زمین زباله با اوقاف توافق انجام شد و با توجه به اینکه زمین عمارت چهل سال قبل و پیش از  ساخت سد شروع شده بود و مسائل مطرح شده ربطی به ساخت سد ندارد، تصریح کرد: یک میلیارد تومان نقدی به اوقاف واریز شد؛ با آمدن شهردار برنامه زباله را سرفصل برنامه‌ها و پروژه‌هایش قرار دهد تا این معضل برطرف شود.

وی با اشاره به بستر رودخانه نیز اعلام آمادگی جهت جذب اعتبار و تخصیص کرد و گفت: بسترسازی هشت کیلومتر زیاد و بسیار مهم است که دستور کار قرار گرفته است؛ همچنین مساله خیابان امام رضا(ع) با قدمت نیم قرن با جذب اعتبار اختصاصی باز هم برای این اعتبار تلاش می شود تا هر چه زودتر تعریض این خیابان برطرف شود.

انتهای پیام/ 684/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروهی از مردم شاهرود در اقدامی زیبا نسبت به پاک سازی طبیعت اقدام کردند. گزارش اختصاصی این پویش زیبا را برای خبرگزاری مهر استان سمنان مشاهده می‌کنید با این توضیح که دوست داران طبیعت در این فصل سال از مردم تقاضا دارند که نسبت به جمع آوری زباله‌های خودشان از طبیعت اقدام کنند.

کد خبر 6093207

دیگر خبرها

  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها