Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی تمهیدی روز پنجشنبه در حاشیه اجرای مانور مرحله ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاکدشت گفت: با بررسی وضعیت استقرار شعب اخذ رأی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تراکم جمعیت، تعداد شعب اخذ رأی با افزایش ده درصدی نسبت به قبل همراه است.

وی اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ۱۶۲ شعبه در مناطق مختلف این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمهیدی با اشاره به آمادگی پاکدشت برای اجرای مرحله ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان موظفند تا اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری را رعایت کرده و با برنامه ریزی دقیق، از فرصت‌ها وامکانات موجود در برگزاری انتخابات با شکوه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ما امانت‌دار آرای مردم هستیم و موظفیم تا در انجام این رسالت، تمام همت و تلاش خود را بکار بندیم تا در سایه قانون‌مداری شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار پاکدشت افزود: برگزاری انتخاباتی پر شور و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در سایه رعایت تقوی و پرهیز از جانبداری دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات از کاندیداها، برنامه‌ریزی مناسب در راستای آموزش مطلوب مجریان، پیش بینی و تامین زیرساخت‌های اجرای انتخابات، تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب و در نهایت تامین رضایت‌مندی مردم محقق می‌شود.

شهرستان پاکدشت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی پاکدشت انتخابات مجلس شورای اسلامی پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود