Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@18:29:35 GMT

انتقام جوئی از همکار با آتش سوزی عمدی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۴۱۵۲

انتقام جوئی از همکار با آتش سوزی عمدی

خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که برای انتقام جوئی از همکار خودروی وی را به آتش کشانده بود، خبر داد. تاریخ انتشار: 15:45 - 07 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۹۲۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که برای انتقام جوئی از همکار خودروی وی را به آتش کشانده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کارآگاه "علی گودرزی" در تشریح این خبر، گفت: پانزدهم شهریور سال جاری گزارش یک مورد آتش سوزی عمدی خودرو از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام شد و گشت کلانتری به محل مراجعه و مشاهده کردند که یک خودرو ام وی ام در حال سوختن است و یک گالن بنزین نیم سوخته در محل وجود دارد. پس از ثبت شکایت اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی قرار گرفت.

معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی بیان داشت: مالک خودرو که یک خانم جوان بود و در یک دفتر مشاوره املاک مشغول به کار بود، در تشریح اتفاق رخ داده بیان داشت: ساعت ۹ صبح با صدای انفجار مهیبی از خواب بیدار شدم و متوجه شدم که خودروام در حال سوختن است. سریعا با ۱۱۰ تماس و آتش نشانی رت خبردار کردم.

بیشتر بخوانید: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معتاد مستمر در کشور داریم

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام اول تحقیقات پلیسی نشانه‌ای از متهم به دست نیامد و از کلیه افرادی که شاکی به آن‌ها مظنون بود، رفع ظن شد، افزود: تحقیقات پلیسی نشان می¬داد فردی از یک خودرو پراید سفید رنگ که ظاهرا متعلق به یکی از شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی می¬باشد، پیاده شده و پس از آتش زدن خودرو با همان پراید سفید رنگ از محل دور شده است. با انجام اقدامات پلیسی و دعوت از راننده تاکسی اینترنتی مشخص شد فرد آتش افروز یکی از همکاران سابق شاکی می‌باشد.

وی عنوان کرد: با دستور قضائی متهم در روز سه شنبه پنجم آذر ماه توسط کارآگاهان اداره شانزدهم دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شود.

گودرزی ابراز داشت: متهم که مردی ۴۳ ساله می‌باشد، در ابتدا منکر هرگونه نقش در آتش سوزی شد ولی در ادامه اظهار داشت: به تازگی از همسرم جداشده ام و به دلیل مصرف دارو‌های اعصاب اوضاع روحی خوبی ندارم. در محل کار به دلیل اینکه حس می‌کردم شاکی در معاملات من مداخله می‌کند از او کینه به دل گرفته بودم و به دنبال فرصتی برای انتقام بودم تا اینکه به ذهنم رسید با آتش زدن خودرواش از او انتقام بگیرم و در روز حادثه با تهیه یک گالن ۴ لیتری بنزین با استفاده از تاکسی اینترنتی به درب منزل شاکی مراجعه و پس از آتش زدن خودرو با همان تاکسی به منزل خود بازگشتم.

معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: متهم با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه یک تهران به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی پایتخت آتش سوزی عمدی انتقام از همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری در شیراز

کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار