Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر جدایی از برایتون، تنها راه باقی مانده برای لژیونر فوتبال کشورمان است.

طرفداری- شاید زمان حضور علیرضا جهانبخش در برایتون، به زودی پایان یابد.

سایت Brightonandhove Independent، در خبری 5 بازیکن برایتون که احتمال دارد در ژانویه و نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک کنند، معرفی کرده است. در صدر این لیست، نام علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت محلی برایتون در خصوص جهانبخش نوشته است:

مهاجم ایرانی در جولای 2018 با قیمت 17 میلیون پوند از آزد آلکمار خریداری شد. او فصل قبل در 24 بازی خود برای برایتون با هدایت کریس هاتن، چه در لیگ و چه در مسابقات حذفی موفق به گلزنی نشد. این بازیکن تحت نظر گراهام پاتر نیز فقط 1 بازی برابر بریستول راورز در efl کاپ انجام داده است. در بازی اخیر برایتون برابر لستر نیز این بازیکن روی نیمکت قرار داشت، ولی به عنوان یار تعویضی هم وارد میدان نشد.

با اینکه پاتر زمان بازی زیادی به جهانبخش نداده، اما مدام در خصوص رفتار خوب این بازیکن در تمرینات صحبت کرده است. او به لحاظ اخلاقی و حضور در تمرینات از جهانبخش رضایت کامل دارد اما هنوز هیچ فرصتی به او برای بازی در لیگ برتر نداده است. حتی صحبت هایی در خصوص استفاده از جهانبخش در پست دفاع راست به جای مارتین مونتویا مطرح شد، موضوعی که تاکنون اتفاق نیفتاده است.

در اکتبر از پاتر پرسیده شد که علیرضا در ژانویه برایتون را ترک می کند که او پاسخ داد:

بله و نه!

4 بازیکن خروجی دیگر لیست پاتر از دید سایت برایتون، لئون بالوگان، گایتان بونگ، اسکولتو و گلن ماری هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد