Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:56:58 GMT

نحوه بازیابی رمز و دریافت کارت سوخت المثنی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۴۲۵۰

نحوه بازیابی رمز و دریافت کارت سوخت المثنی

افراد می‌توانند با ارائه مدارک خود از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق به‌صورت حضوری به این نواحی مراجعه و رمز جدید خود را بازیابی کنند.

به گزارش مشرق،  احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه امروز اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح سهمیه‌بندی بنزین تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار عدد کارت سوخت آن دسته از کسانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند در نواحی تابعه منطقه ارومیه بازیابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تا ۳۰ آذر ماه، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده، به عنوان رمز کارت سوخت شخصی‌، علاوه بر رمز جاری کارت سوخت معتبر است، گفت: افرادی که به هر دلیل امکان بازیابی رمز کارت سوخت برایشان میسر نیست، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به ستاد و نواحی تابعه شهرستانی در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی نسبت به بازیابی رمزشان اقدام کنند.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه افزود: این افراد می‌توانند با ارائه مدارک خود از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق به‌صورت حضوری به این نواحی مراجعه و رمز جدید خود را بازیابی کنند


وی تاکید کرد: دارندگان کارت سوخت خودرو در شهر ارومیه نیز می‌توانند با مراجعه به ستاد منطقه واقع در خیابان کاشانی و ناحیه مرکزی واقع در خیابان امینی به‌صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.


مجرد گفت: درخواست کارت سوخت المثنی در حال حاضر فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به همراه مدارک شناسایی خودرو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان پذیر است و ثبت نام کنندگان کارت سوخت المثنی می توانند روند صدور کارت خود را از سایت www.epolice.ir پیگیری کنند.

وی با اشاره به تعداد جایگاه‌های سوخت استان خاطرنشان کرد: در مرکز و شهرهای شمال استان بالغ بر ۱۲۶ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی فعال متصل به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد که به صورت آنلاین امکان ارتباط با جایگاه‌های تحت پوشش را فراهم می کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین بنزین کارت سوخت المثنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: پرونده فروش سه هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین و ۱۳ هزار و۳۳۰ لیتر گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کلاله رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و جایگاه دار متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: این تخلف را بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بررسی تراکنش‌های کارت سوخت جایگاه، کشف و پرونده تخلف جایگاه دار را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6097305

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی