Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم آغاز عملیات احداث و انتقال روستای «برفیان» شهرستان تویسرکان با بیان اینکه روستاها محور اصلی اقتصاد داخلی و مقاومتی را تشکیل می‌دهند، گفت: نقش مردم روستا در رونق اقتصاد کشور غیر قابل انکار است.

وی با تاکید بر تلاش در راستای رفع تنگناهای پیش روی روستاییان در مناطق مختلف کشور ابراز امیدواری کرد: شاهد شرایط مطلوب برای هموطنان خود در روستاها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان تاکید بر اینکه روستاییان نه تنها محور اصلی اقتصاد مقاومتی را تشکیل می‌دهند بلکه به رونق اقتصاد کشور نیز کمک می کنند، گفت: باید شرایط زندگی مطلوب در روستاها فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با یاداوری اینکه طرح های اقتصاد مقاومتی با محوریت رونق تولید و ایجاد اشتغال انجام می شود، گفت: سازندگی و تعامل با سایر دستگاه ها برای اجرای پروژه های کوچک سودبازده هم در دستور کار بسیج قرار داد.

وی با اشاره به وضعیت روستای «برفیان» تویسرکان و آغاز عملیات احداث و انتقال آن به دلیل تهدیداتی که برای این روستا وجود دارد، گفت: امیدواریم این روستا طی یک سال آینده ساخته شود.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در عرصه خدمات‌رسانی همواره در کنار مردم هستند از اجرای طرح کشاورزی «همگام با کشاورز» در کشور خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در افزایش سطح بهره‌وری محصولات کشاورزی گفت: افزایش سطح بهره‌وری در ۵ محصول کاربردی از جمله برنج، گندم و جو مد نظر است.

کد خبر 4783477

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین اقتصاد مقاومتی بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف گرگان قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی قزوین ایلام بنزین شهرکرد بیرجند استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی غروب سه شنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان به میزبانی محل دائمی نمایشگاه‌های سمنان ضمن بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای به سرانجام رساندن نهضت آبرسانی به روستاها عزم خود را جزم کرده است، ابراز داشت: با توجه به تغییر اقلیم و بروز خشکسالی بسیج سازندگی دست به کار شد تا بتواند به روستاهای در معرض خطر بی آبی آبرسانی انجام دهد.

وی ضمن بیان اینکه نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور در دست پیگیری است، افزود: به دنبال این هستیم که با آبرسانی بتوانیم از خالی شدن روستاها و مهاجرت سکنه به دیگر نقاط جلوگیری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کشور ضمن بیان اینکه مهمترین رویکرد و هدف سپاه از آبرسانی رفت محرومیت است، ابراز داشت: نیمی از هدف گذاری طرح‌های آبرسانی در کل کشور به انجام رسیده است.

فدوی ضمن بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبخیزداری و احیای قنات‌ها دیگر برنامه‌های مهم سپاه برای آبرسانی است، تصریح کرد: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار بسیج سازندگی کشور است.

وی ضمن بیان اینکه با کار جهادی و انقلابی می‌توان به پیروزی رسید، افزود: موضوع اقتصاد و معیشت موضوع مهمی که برای پیروزی در این جبهه تلاش می‌شود.

کد خبر 6099771

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • ضرورت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد