Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رضا اردکانیان پنج‌شنبه هفتم آذر در سفری یک روزه به استان فارس از طرح های عمرانی در حال ساخت این حوزه  بازدید کرد و طرح آبرسانی به شهرستان داراب را مورد بهره برداری قرار داد.

 طرح آبرسانی به داراب شامل  ۲۴ کیلومتر خطوط انتقال و  همچنین احداث یک واحد تصفیه خانه  و تکمیل خط چهار کیلومتری خط انتقال ابرسانی به داراب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این طرح به عنوان یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی مطرح شده که بالغ بر  هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن آن هزینه شده است.

در سفر یک روزه وزیر نیرو به استان فارس کلنگ طرح آبرسانی به شهرستان زرین دشت  با اجرای ۴۱ کیلومتر خطوط انتقال و با ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

کد خبر 466248 برچسب‌ها وزارت نیرو استان‌ فارس طرح‌های عمرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت نیرو استان فارس طرح های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد