Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ساری با اشاره به شفافیت مالی در پروژه‌های عمرانی و جاری شهرداری ساری، گفت: شهرداری ساری با متخلفان برخورد و در این راستا تعدادی از کارکنان متخلف شهرداری ساری به دستگاه قضایی معرفی شدند. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس رجبی امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری ساری در محل عمارت شهرداری مرکز استان اظهار داشت: مبارزه با فساد اداری، شفافیت و انضباط مالی از رویکردهای مهم مدیریت شهری مرکز استان بوده است و این موضوع با جدیت در شهرداری ساری پیاده‌سازی می‌شود و حتی تعدادی از این موارد به دستگاه قضایی نیز معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا و فدارکاری‌های بسیجیان در همه عرصه‌ها بوده است.

شهردار مرکز مازندران، گره‌گشایی مشکلات شهروندان را از اولویت‌های مهم مدیریت شهرداری دانست و بر رفع مشکلات در راستای مطالبات مردمی از سوی مدیران شهرداری تاکید کرد.

رجبی با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی همه همکاران در این مجموعه معطوف به گره‌گشایی از مشکلات شهروندان بوده و در این راه آنچه در چارچوب قانون باشد وظیفه است، تصریح کرد مردم در مواجه با مشکلات به شهرداری مراجعه می‌کنند در این صورت نقش همه شما مدیران در رفع مشکلات آنان نمود پیدا کرده و موجب شکوفایی و توسعه سلامت اداری و تسریع در روند خدمات رسانی به مردم می‌شود.

شهرداری ساری در تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران همکاری می‌کندسرپرست شهرداری ساری از بین مدیران شهرداری انتخاب می‌شود‌شهرداری ساری 1100 میلیارد تومان بدهی معوق دارد

شهردار ساری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، آن را مهم‌ترین ساز و کار تحول اداری دانست و گفت: مدیران باید تکریم ارباب رجوع را وظیفه اصلی خود بدانند چرا که خدمت‌رسانی و حفظ کرامت انسانی اصلی‌ترین وظیفه مدیران و کارکنان شهرداری است.

رجبی به بیانه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مبنی بر بهره‌مندی از توانایی جوانان در پیمودن قله‌های پیشرفت و اقتدار علمی و نیز مدیریت جهادی این قشر به منظور توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری شهرداری ساری با تاسی از فرامین رهبری بکارگیری نیروهای جوان و مستعد را بدنه شهرداری آغاز کرده واین انتخاب نشان از اطمینان به نیروهای جوان است.

وی خطاب به مدیران و مسئولان شهرداری و بیان اینکه بدون تعارف به همه شما اعتماد و اعتقاد دارم، تصریح کرد: خودباوری را در خود تقویت کرده و برای رفع  مشکلات مردم با اقتدار ورود پیدا کنید چرا که رفع مشکلات شهروندی به دست شما میسر می‌شود.

شهردار مرکز استان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر بهره‌گیری ظرفیت‌های داخلی تاکید دارند و باید متذکر شوم در شهرداری ساری از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستیم، سازمان‌های تابعه شهرداری ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات به شهروندان دارند، چرا باید برخی از کارها را برون سپاری کنیم! اعتقاد دارم مدیران این سازمان‌ها بهترین جایگاه برای رفع مشکلات و توسعه و ترقی شهر هستند.

رجبی بیان اینکه با متخلفان در هر سطحی برخورد می‌شود، توضیح داد: بسیاری از مدیران ما در شهرداری از مدیران ارزشی هستند طرح این موضوع هشداری برای همه کارکنان شهرداری است.

رجبی مدیران سازمان‌ها را بازوان شهرداری نام برد و گفت: شهرداری را باید خانه خود بدانید و برای حفظ آن تلاش کنید ، مدیر باید با قدرت بررفع مشکلات فائق آید.

شهردار ساری، شهری شاد و شهرداری خدمتگزار را از رویکردهای مدیریت شهری عنوان و خاطرنشان کرد: مردم مرکز استان به ما اعتماد کردند، در این شرایط هیچ چیزی مهمتر از خدمات رسانی شایسته به شهروندان نیست؛ به مردم شهر بدهکاریم!

وی به نقش بانوان در توسعه و ترقی اهداف شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی شهرداری بهره‌گیری خواهد شد.

رجبی با اعلام اینکه شهرداری ساری با دارا بودن شش هزار نیروی انسانی می‌تواند بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند، تصریح کرد: مدیرانی مجموعه شهرداری باید برای همه نیروها کار تعریف کرده تا خدمت رسانی به شهروندان شتاب بیشتری گیرد.

وی تاکید کرد: مدیران تنها برای مردم کار کنند تا مردم شما را بر اساس لیاقت و شایستگی بشناسند. مشکلات شهر و شهرداری برای همه ما روشن است؛ اطمینان دارم با تعامل، هماهنگی و همکاری بر همه مشکلات فائق خواهیم آمد.

رجبی به سامانه 137 شهرداری که ارتباط بین مردم و شهرداری است اشاره و تاکید کرد: مشکلاتی که از سوی مردم از طریق این سامانه مطرح می‌شود باید در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و رفع شود.چنانچه مسئولی پیگیر نباشد؛ از کار خود کناره‌گیری کند.

وی مدیران شهرداری را مورد خطاب قرار داد و افزود: بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم باشید و با شجاعت و رعایت مقررات برای مردم کار کنید، از چیزی نترسید.

شهردار مرکز استان از نشست با سرمایه‌گذاران در راستای اهداف شهرداری خبر داد و افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد خبرهای خوش در این زمینه خواهیم بود.

رجبی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات از وظایف فردی و شرعی است و همه نامزدهای انتخاباتی برای ما قابل احترام هستند، ما مجموعه‌ای هستیم که برای مردم کار می‌کنیم، هر کسی قرار است در انتخابات فعالیت کند، باید راهش را از مجموعه شهرداری جدا کند.

وی ادامه داد: یک ریال از بودجه شهرداری برای نامزدهای انتخاباتی هزینه نمی‌شود؛ به کسی اجازه نخواهم داد از نام شهرداری در انتخابات استفاده کند. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد جدی می‌کنم.

رجبی، مشورت، سلامت اداری واحترام به مردم را از رویکردهای مهم خود در مدیریت شهرداری دانست و تاکید کرد: با مردم همچون خانواده خود برخورد می‌کنیم.

شهردار مرکز استان به شهرداران مناطق تاکید کرد که در زیباسازی، بهسازی معابر و تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه داشته باشند و شهری شاد را برای مردم مرکز استان ترسیم کنند.

انتهای پیام/ 681/ز

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم