Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمی‌کار مسلمان روسیه در صدر نظرسنجی محبوب‌ترین ورزشکار سال ۲۰۱۹ در این کشور قرار گرفته است. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، براساس نتیجه نظرسنجی پرطرفدارترین شبکه اجتماعی روسیه حبیب نورماگمدوف، مبارز 31 ساله و قهرمان دسته سبک‌وزن سازمان UFC رتبه نخست ورزشکار محبوب سال 2019 در روسیه را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظرسنجی پاول مامااف، هافبک تیم روستوف و الکساندر کوکورین، مهاجم تیم زنیت که مدتی قبل از زندان آزاد شده بودند، رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

براساس این گزارش، لیونل مسی، الکساندر اووچکین، کریستیانو رونالدو، آرتم جیوبا، آلینا زاگیتوا و فدور املیاننکو در رده‌های بعدی محبوب‌ترین ورزشکار سال 2019 در روسیه قرار دارند.

در رده‌بندی محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال در روسیه نیز اسپارتاک مسکو صدرنشین است. تیم‌های رئال مادرید، لوکوموتیو مسکو، بارسلونا و آرسنال هم در رده‌های دوم تا پنجم هستند. تیم زنیت سن‌پترزبورگ که از سردار آزمون بهره‌مند است در رده ششم این نظرسنجی جای دارد.

اعلام وضعیت ورزشکاران روسی در صورت محرومیت 4 ساله این کشور

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال سردار آزمون آرسنال سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت

 عصر ایران - دی سال گذشته، با وعده افزایش سرعت اینترنت، قیمت آن را 34 درصد افزایش دادند. منصفانه از تجربه خودتان درباره وضعیت سرعت اینترنت در این مدت بگویید. 
این عنوان نظرسنجی جدید عصر ایران است که اگر می خواهید در آن شرکت کنید، اینجا را کلیک کنید.


کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟