Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان این که بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتا پایدار در استان اصفهان است، اظهار کرد: این جو نسبتا پایدار تا دو روز آینده برقرار است و بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به صورت قسمتی ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با توضیح اینکه در مناطق مرکزی از جمله کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان به دلیل پایداری نسبی جو و سکون هوا شرایط برای انباشته شدن آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا و دید افقی وجود دارد، ادامه داد: با عبور موجی ناپایدار و ضعیف از نواحی غربی استان اصفهان شرایط برای بارش پراکنده در این مناطق مهیا می‌شود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک یا دو درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده دمای شهرستان در گرم‌ترین ساعت به دمای ۱۵ درجه بالای صفر و حداقل دمای صبح فردا یک درجه بالای صفر خواهد بود.

او در خصوص گرم‌ترین و سردترین نقاط استان اصفهان طی ۲۴ ساعت نیز گفت: در این بازه زمانی خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان است.

انتهای پیام/م

  وضعیت جوی هوای استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  کارشناس هواشناسی گفت: براساس الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی ، از بعدازظهر امروز با نفوذ تدریجی توده هوای ناپایدار به جو استان علاوه بر وزش باد شدید، گردو خاک، وقوع رگبار ، رعدو برق، بارش تگرگ ، برخورد صاعقه و در ارتفاع تشکیل مه تا روز شنبه پیش بینی می شود.

زارعی با بیان اینکه با توجه به بارش گسترده در اکثر نقاط استان وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه های فصلی قابل پیش بینی است، افزود: احتمال خسارت تگرگ به بخش کشاورزی و احتمال خسارت به قنوات و تاسیسات زیربنایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای شرایط موجود هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده گفت: براین اساس خودداری از سفرهای غیر ضرور، عدم استقرار و صعود به مناطق مرتفع ، خودداری از اتراق، چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیلها، پرهیز از فعالیتهای کوهنوردی، اطمینان از استحکام سازه های موقت و لایروبی کانالها و آبراهها و دهانه پلها، انتقال نهاده های کشاورزی به مکانهای مسقف و آمادگی نهادهای خدمت رسان مرتبط با مدیریت بحران توصیه می شود.


در شبانه روز گذشته سربیشه و خضری دشت بیاض با حداقل دمای 11 درجه سلسیوس بالای صفر خنک ترین و نهبندان با حداکثر دمای 35 درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان گزارش شدند. 
تغییرات دمای مرکز استان در این مدت بین 16 و 28 درجه سلسیوس بالای صفر بود. 

دیگر خبرها

  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما