Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه وظیفه بسیج بسیج‌گری است، گفت: توقع انقلاب از بسیجیان این است که حافظ انقلاب، جلوگیری از تضعیف آن و برطرف کردن موانع انقلاب باشند.

سیدامیر سادات‌کرمی در اجتماع دانشجویان بسیجی مازندران که در سینما شقایق بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه توجه مقام معظم رهبری به جامعه نخبگان در راستای خیزش مسئله محور تشکل‌های دانشجویی نشان از درستی این مسیر دارد، اظهار کرد: جامعه دارای سه سطح توده مردم، توده نخبگان جامعه و مسئولان است، سطح توده مردم در چهل سال انقلاب به بلوغ غیرقابل منتظره‌ای رسیده است و تمام فتنه‌ها و مشکلات کشور با حضور مردم برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بلوغ سطح نخبگانی جامعه این است که مهارت و علم خود را در شناسایی مسائل کشور افزایش داده، به این مسائل ورود کرده تا گره‌های پیشرفت را باز کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران خاطرنشان کرد: مسئولان باید اولویت خود را در توجه به جامعه نخبگانی بگذارند و ورود به مسائل تخصصی می‌تواند نشان دهنده این باشد که به بلوغ رسیده‌اند.

سادات‌کرمی ادامه داد: چهل سال از انقلاب گذشته و پس از گذشت این مدت مسائلی در انقلاب وجود دارد که مانع پبشرفت می‌شود و این درحالی است که به سمت تمدنی منطقه‌ای و جهانی ورود کردیم اما در زمینه جامعه‌سازی، اقتصاد و فرهنگ داخلی دچار مشکل هستیم.

وی مبارزه با فساد را سرلوحه برنامه‌های جنبشی بسیج دانجشویی دانست و افزود: حاکم بودن تفکر غیرانقلابی و لیبرال از جمله مسائلی است که بزرگترین مانع تمدن‌سازی، تشکیل دولت و جامعه اسلامی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران یادآور شد: لازم است مردم افرادی را که دارای فکری جهادی، انقلابی و پا به کار بودن هستند، انتخاب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسيج دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد