Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل در راستای عملیاتی کردن تفاهم‌نامه همکاری فیمابین جهاددانشگاهی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رئیس جهاددانشگاهی استان چهارشنبه 6 آذرماه با مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری اردبیل دیدار کرد.

در این دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با فعالیت‌های دانش محور خود در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال در جهت رفع خلاء‌های استان گام بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه جهاددانشگاهی با استفاده از توانمندی‌ و ظرفیت‌های خود همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی به دنبال توسعه استان است، افزود: این نهاد انقلابی آمادگی دارد با اجرایی کردن مفاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و افزایش ارتباط مؤثر با متولیان امر در ایجاد فرصت‌های شغلی و کارآفرینی نقش ایفا کند.
وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی استان اردبیل با بهره‌مندی از ظرفیت پنج مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت خود در سطح استان اردبیل، دوره‌‌های آموزشی مهارت محور را در جهت ارتقای سطح توانمندی نیروی انسانی و ایجاد اشتغال تدوین و برگزار می‌کند.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: مشارکت در انجام طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز می‌تواند موجب توان افزایی در جامعه شود.
اوچی اردبیلی اظهار کرد: به دنبال واگذاری برگزاری آزمون‌های استخدامی کشور به جهاددانشگاهی، این نهاد برای اولین بار آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور را در دو شهرستان اردبیل و پارس‌آباد و آزمون مشاغل آتش‌نشانی را در اردبیل برگزار کرد.
به گزارش ایسنا، در این دیدار مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری اردبیل از حضور فعال جهاددانشگاهی در حوزه‌‌های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی استان قدردانی کرد و گفت: این نهاد برای اهداف اولویت‌دار استان تلاش بسیاری می‌کند و در انجام ماموریت‌های خود، همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرایی دارد.
جواد زنجانی ادامه داد: مدیریت پسماند چالش اصلی شهرداری‌های استان است و اغلب شهرها در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند که خوشبختانه جهاددانشگاهی با طرح "امکان بازیافت پسماند و زباله‌های شهری استان اردبیل" در این حوزه نیز ورود پیدا کرده است که امیدواریم با اجرایی شدن آن شاهد حل این معضل در استان باشیم.
وی یادآور شد: جهادانشگاهی نهادی موفق در حوزه علم، پژوهش، تحقیقات، فناوری‌های نوین و همچنین فعال در عرصه اشتغالزایی و مهارت افزایی است و قطعا می‌تواند در توسعه استان نقش ایفا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اشتغال جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد