Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز صیانت و باز پروی معتادان شهرستان نهاوند با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان بعدازظهر امروز مرکز صیانت و بازپروی معتادان شهرستان نهاوند که به همت سپاه استان همدان در مساحت دو هزار و پانصد متر مربع و با اعتبار 7 میلیارد و پانصد میلیون تومان ساخته شده است با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور  افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم فرمانده سپاه همدان با اشاره به اینکه  یکهزار و چهل پروژه محرومیت زدایی و عمرانی از سوی بسیج در استان همدان  به بهره برداری رسید اظهار داشت:  ساخت این مرکز نیز از ابتدای امسال اغاز شده و با تلاش شبانه روزی امروز به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه همدان بیان کرد: امیدوارم بتوانیم این ظرفیت را برای استفاده عموم مردم کشور آماده کنیم چرا  که از جمله مشکلات بزرگ امروز جامعه، اعتیاد است.

وی با تاکید براینکه وجود چنین فضایی در کاهش معضل اعتیاد میتواند بسیار اثرگذار باشد  ابراز کرد: با این همدلی و وفاقی که در استان وجود دارد  امیدواریم بتوانیم مشکلات استان را کاهش دهیم.

سمنان| بسیج حضوری نقش‌آفرین در برهه‌های سرنوشت‌ساز نظام داشته استنماینده ولی فقیه در استان همدان: حضور مقتدرانه و آگاهانه بسیج خنثی کننده توطئه دشمنان استتوزیع بیش از 1000 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی استان مرکزی تا پایان سال

 

معاون سیاسی استاندار همدان نیز بیان کرد: تفکر و عملکرد بسیج در جامعه کم نظیر است  و معتقدیم بدون حضور سپاه هیچ یک از این آبادانی ها رخ نمی داد.

مصطفی آزادبخت تصریح کرد: مانوری که توسط بسیجیان در استان انجام شد نشان داد  همدان در تراز کشوری قرار دارد موضوعی که لازم است برای آن از فرمانده سپاه و جانشین وی تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: ما برای اینکه مانع از هجوم دشمن به کشور شویم نیاز داریم چنین اجتماعاتی برگزار شود  چرا که  دشمن باید بداند تا تفکری مانند بسیج در کشور وجود دارد راهی برای آنها وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر نیز مردم همدان نشان دادند از بصیرت بالایی برخوردارند و مسئولان نیز اجازه هیچ گونه اقدامی را به آشوبگران ندادند.

به گزارش تسنیم مرکز صیانت معتادان شهرستان نهاوند با ظرفیت 300 نفردر مدت یک سال ساخته شد و به بهره برداری رسید. سپاه برای ساخت این مرکز 5 میلیارد تومان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز 2میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه کرده است. ساخت مرکز کارآموزی این اردوگاه به 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/741/ز

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار

ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان نهاوند گفت: امسال برای نخستین‌بار ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع آبی و دیم شهرستان نهاوند برداشت می‌شود.

توکل آبشناس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای نخستین‌بار ۳۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی آبی و دیم شهرستان نهاوند، امسال به کشت هفت نوع گیاه دارویی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۲۰ تن انواع گیاهان دارویی در مزارع آبی و دیم این شهرستان برداشت می‌شود که همه این محصولات ارزش صادرات دارند و پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون دلار ارزآوری به استان و شهرستان داشته باشد.

آبشناس اضافه کرد: به منظور جلوگیری از تعرض به عرصه‌های منابع طبیعی، مصرف بی‌رویه آب در بخش کشاورزی و ترویج کاشت محصولات کم‌آب‌بر، امسال برای نخستین بار برخی از کشاورزان نهاوندی گیاهان دارویی کاشته‌اند.

وی در ادامه به افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: کشت دانه‌های روغنی کلزا به عنوان گیاهی دارویی، کم‌آب‌بر و ضروری برای تولید روغن امسال در شهرستان نهاوند دو برابر شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان نهاوند تأکید کرد: امسال ۶۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به کشت کلزا اختصاص یافته که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی کم‌آب‌بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبورعسل را از جمله مزایای کشت کلزا عنوان کرد.

آبشناس با اشاره به اینکه محصول کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، یادآور شد: از سیاست‌های اصولی جهادکشاورزی ترویج کشت محصولات کم‌آب‌بر مانند کلزا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی