Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح کرامت نهاوند بیان کرد: ایران به نسبت جمعیت و وسعت، هفت برابر میانگین سرانه جهان امکانات طبیعی و خدادادی دارد با این وجود چرا در کشور فقر و بیکاری و حاشیه نشینی است؟ 

وی اضافه کرد: این قبیل مشکلات مسائل بدون راهکاری نیست چرا که همه مسئولان کشور خود را خادم و خدمتگزار مردم محروم روستاها، شهرها و حاشیه شهرها می دانند بنابراین برای رفع این قبیل مشکلات نیز تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فرهنگ و اعتقادات برای ما زیربنا به شمار می رود گفت: مسایل اقتصادی کشور برگرفته از الگوی بومی اسلامی نیست بلکه الگویی برگرفته از کشورهای غربی و مدل هایی است که از بانک جهانی به کشور رسوخ کرده است.

سردار سلیمانی ادامه داد: با وجود اینکه ایران اسلامی فهرست بالایی از خدمات را ارایه کرده اما عارضه های اجتماعی مثل بیکاری، حاشیه نشینی، فقر، اعتیاد و طلاق به وجود آمده که این آمارها قابل قبول نیستند.

وی گفت: بهترین راه حل مشکلات موجود این است که برای آنها نسخه بومی و انقلابی داشته باشیم و در این راستا برخی روش ها را باید اصلاح و برخی را بازآفرینی کرد تا بتوان به این مشکلات فایق آمد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره دسیسه دشمن در حوزه موادمخدر بیان کرد: با وجود مقابله با تولید موادمخدر در لابراتورهای خانگی و بستن مرزها اما قاچاقچیان مسیرهای جدید از جمله مرز دریایی را برای انتقال موادمخدر تعریف می کنند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی بهترین راه حل رفع مشکلاتی نظیر بیکاری و تلاش برای رونق تولید و کاهش فقر است و در صورت فاصله گرفتن از اقتصاد خود اتکا، نوار مشکلات شتاب می گیرد.

وی گفت: بسیج با روحیه جهادی، محور قرار دادن جوانان و خیز گرفتن برای پیشرفت همراه با جهش، امید و موفقیت، کار می کند همچنین بسیج به معنای شبکه مردمی باید در تمامی مکان ها به میدان بیاید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تمامی افرادی که دل در گروی موفقیت کشور دارند بسیج محسوب می شوند و باید این افراد برای رفع مشکلات و از بین بردن فقر و بیکاری، جبهه تشکیل بدهند.

سردار سلیمانی افزود: بسیج مستضعفین در این راستا موافقت نامه هایی با بخش های مختلف منعقد کرده اما این کارها کافی نیست بلکه باید مردم را پای کار آورد و نسخه بومی برای هر منطقه پیچید.

 وی با تأکید بر اینکه بسیج برای توسعه زیرساخت‌ها از آمادگی کامل برخوردار است گفت: در ۱۰ استان زیرساخت‌ طرح صیانت ایجاد شده و در ۱۰ استان دیگر نیز کارها شروع شده است. 

برچسب‌ها اقتصاد مقاومتی نهاوند سازمان بسیج مستضعفین مبارزه با موادمخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی نهاوند سازمان بسیج مستضعفین مبارزه با موادمخدر اقتصاد مقاومتی نهاوند سازمان بسیج مستضعفین مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر آدینه در جمع مردم سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، تاکید کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه رفع چالش‌های اقتصادی کشور، تلاش دارد، افزود: دولت یکی از راهکارهای جدی جهش تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور را توجه جدی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال و جهش تولید دوری از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است، تاکید کرد: دولت تلاش دارد راهکار رفع مشکلات اقتصادی را عملی سازد.

حسینی از فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبر داد و گفت: دولت سیزدهم به دنبال به کارگیری ظرفیت این نوع شرکت‌ها در زمینه جهش تولید و کاهش هزینه تولید است از سوی دیگر حضور دانش بنیان‌ها در رویدادهای مختلف ملی و فراملی می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی را برای کشورمان فراهم سازد.

وی از افزایش ۵۷ درصدی حقوق و ارتقای رفاه کارگران به عنوان دستاورد دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم به دنبال کاهش مشکلات قشر کارگر است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: یکی دیگر از راهبردهای دولت سیزدهم ارتقای کیفیت تولید داخلی برای به دست آوردن بازارهای صادراتی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 6089149

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است