Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند عصر پنجشنبه در شصت و چهارمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان های کشور که در سرسرای جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این پنج هزار واحد در زمینی به مساحت ۱۷۲ کیلومتر واقع شده اند و در هنگام بروز سیلاب می توانند خطرآفرین باشند.

وی با بیان اینکه وجود پنج هزار واحد مسکونی در حریم و بستر رودخانه ها چالش بزرگی است که هرچه زودتر باید علاج شود، گفت: بی توجهی به این موضوع می تواند مشکلات عدیده ای ایجاد کند پس تا فرصت هست باید راه چاره ای اندیشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند یکی دیگر از چالش های شهری را آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: بسیاری از این آسیب ها به دلیل رشد جمعیت حاشیه نشین ایجاد می شود که مدیریت این فضا توان بسیار بالایی می طلبد.

استاندار کرمانشاه نادیده گرفتن قوانین شهرسازی را از دیگر چالش ها عنوان کرد و گفت: هم اکنون شهرها به گونه ای اداره می شوند که هزینه کارهای قانونی بیشتر از غیرقانونی است و به همین دلیل است که شاهد رواج ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم.

وی یادآوری کرد: حفظ سرمایه اجتماعی یکی از وظایفی است که در مدیریت شهری تعریف شده است، از این رو باید به مهندسی اجتماعی شهر توجه بیشتری کنیم.

بازوند در پایان به نقش اعضای شورای اسلامی شهرها در عمران و آبادانی جامعه اشاره و تصریح کرد: یکی از وظایف محوله اعضای شوراها پیگیری این موضوع به عنوان مطالبه جدی مردم است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شورای شهر کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شورای شهر کرمانشاه استانداری کرمانشاه شورای شهر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • تهدید زوال باغ ملی گیاه‌شناسی بر اثر توسعه شهری نامتوازن