Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: همواره بدنبال کسب رضایتمندی مردم هستیم و از دستگاه‌های اجرایی استان نیز خواسته ایم در این راستا هر تدبیری با نسخه‌های بومی امکان پذیر باشد، اتخاذ کنند.

عزیزاله شهبازی با حضور در نشست رئیس و اعضای هیات نظارت استان البرز با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی دلاورمردی ها و رشادت های دوران دفاع مقدس، افزود: با توجه به تعامل و هم افزایی بین هیات های اجرایی و نظارت استان، تاکنون تمامی امور مربوط به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زمان مقرر بخوبی دنبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری البرز، وی ادامه داد: هیات های اجرایی و نظارت انتخابات برای برگزاری انتخابات در نهایت امنیت، سلامت، آرامش و با مشارکت حداکثری مردم، اتفاق نظر دارند و بر این اساس اقدام لازم را خواهند داشت.

شهبازی با بیان اینکه هیات نظارت بر انتخابات، فصل الخطاب قانون است، گفت: به طور قطع هیچ کدام از برگزار کنندگان انتخابات پیش رو در مناقشات قومی و قبیله ای و مسائل داخلی کاندیداها ورود نمی کنند و طبق سیاست های نظام و دولت با عدم سوگیری و در نهایت بی طرفی به وظایف خود در قبال رای مردم رسیدگی می کنند.

وی افزود: بر اساس آماری که در آخرین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتم، میزان مشارکت در استان ۵۳ درصد بوده است.

وی گفت: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید است اجرایی شود تا با برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، اسباب تداوم و ثبات امنیت و اقتدار ایران اسلامی فراهم شود.

شهبازی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری باید جلب مشارکت مردم در پای صندوق های رای برای اقتدار و امنیت کشور، دنبال شود.

وی با بیان اینکه به طور قطع هیات نظارت بر انتخابات بدنیال مچ گیری نیست، عنوان کرد: خرسندیم که نظارت بر کار ماموران ما در برگزاری انتخابات صورت می گیرد.

استاندار البرز گفت: در هیات های اجرایی و نظارت استان بر اساس قانون ماموریت هایی تعریف شده است که پشتیبان اجرای دقیق آنها هستم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خانواده انقلاب با هم هستند، افزود: معاندان نظام درصدد هستند تا علاوه بر تحریم ها، با فشارهای تبلیغاتی و روانی از خانواده مستحکم انقلاب بکاهند ولی مردم هوشیار و بیدار هستند.

شهبازی خاطرنشان کرد: مردم شاهدان و ناظران امور هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات هستند و با اطمینان به آنها پای صندوق ها حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه هیات نظارت بر انتخابات مسئولیت حساس و سنگینی بر عهده دارند، گفت: موضوعی که عامل شکاف بین عوامل برگزاری انتخابات باشد، وجود ندارد.

استاندار البرز افزود: هیچ منفعت شخصی از کاندیدای خاصی ندارم بنابراین بر اصل بی طرفی پافشاری می کنم چراکه بر این باورم همه ایرانی هستیم و با تعصب دینی، ارزشی و اسلامی در کنار هم منافع ملی را دنبال می کنیم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه ما به دستاوردهای جهاد دانشگاهی افتخار می‌کنیم گفت: برای برای اجرایی شدن ۱۰۰درصدی تفاهم نامه مشترک با جهاد دانشگاهی آماگی کامل داریم.

علی محمد زنگانه عصر پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دیدار با حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، ابراهیم شهبازی رئیس جهاد دانشگاهی استان و معاونین وی اظهار کرد:  جهاد دانشگاهی گلستان علی رغم اینکه یکی از جوان‌ترین نهادهای جهاد دانشگاهی در کشور است در زمینه علمی، پژوهشی و رصد مشکلات و مسائل استان دستاوردهای خوبی داشته است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه این استان علی رغم ظرفیت‌ها و ثروت‌های بزرگ خدادادی جزء استان‌های محروم و کم برخوردار کشور است، گفت: درآمد سرانه مردم گلستان کمتر از متوسط میانگین کشوری بوده و با رشد اقتصادی پنج درصدی در دولت سیزدهم درآمد مردم کمی بهبود یافت ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما به دستاوردهای جهاد دانشگاهی افتخار می‌کنیم، گفت: برای اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی تفاهم نامه مشترک با جهاد دانشگاهی آماگی کامل داریم.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور نیز در این دیداربا اشاره به اینکه استان گلستان را در زمینه گیاهان دارویی، دام سبک و سنگین و گردشگری اسب ترکمن مستعد پیشرفت و توسعه دانست و گفت: بنای جهاد دانشگاهی بر رفع مشکلات مردم است.

مسلمی نائینی تصریح کرد: در پارک‌ها می‌توانیم علاوه بر قرار دادن محلی برای پرورش استعداد دانشجویان با آموزش برندسازی محصولات، بازاریابی و تجارب‌سازی دانشجویان را برای کسب درآمد پایدار اماده کنیم.

وی با اشاره به شعار سال و مردمی‌سازی اقتصاد گفت: ما تولیدات علمی بزرگی در جهاد دانشگاهی داریم که باید با مشارکت مردم و استفاده از نقدینگی موجود در جامعه آن را تبدیل به محصول کرده تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور  در این دیدار با اهداء لوح سپاس از دکتر «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان به عنوان استاندار برتر حامی دانش‌بنیان تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس