Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید ردکا روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی میانه گفت: در حادثه اخیر زلزله در شهرستان میانه و سراب، نیروی انتظامی از اولین ساعت در محل حادثه حضور یافتند که در طول این مدت، امنیت برای مردم حادثه دیده فراهم شد.

وی به حوادث و اغتشاش های اخیر اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در صحنه عمل نشان داد که می تواند نقشه های دشمن را خنثی کند به طوریکه با همکاری مردم و دیگر مسئولین، در استان ما در کمتر از ۲۴ ساعت توطئه دشمن خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ردکا با بیان اینکه کار نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست، افزود: در نیروی انتظامی نقطه پایان هر ماموریتی، نقطه آغاز ماموریت دیگر است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه هم با اشاره به نعمت امنیت در جامعه اسلامی ایران که در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و نظامی، دستگاه اطلاعاتی و دستگاه قضا حاصل شده است، گفت: امنیت بستر ساز توسعه همه جانبه در تمامی حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی است.

محمدرضا مشایخی با بیان اینکه نباید دو نعمت امنیت و سلامت در جامعه مورد غفلت واقع شود، اضافه کرد: با توجه به امنیت موجود در جامعه می توان به نقش آفرینی نیروی انتظامی در جامعه امروزی در داخل و مرزهای کشور پی برد.

وی با اشاره به اینکه نعمت امنیت در جامعه ما سبب ایجاد ایمان عمومی در بین مردم شده تاکید کرد: به مخاطره افتادن امنیت سبب تحت الشعاع قرار گرفتن امنیت خواهد شد.

مشایخی همچنین با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امنیت کشور را  در سایه زحمات و تلاش نیروی انتظامی مثال زدنی در دنیا می دانند، افزود: خوشبختانه به رغم تهدیدها، هجمه ها و توطئه ها با رصد های بموقع و تلاشهای شبانه روزی عوامل انتظامی و سایر نیروهای نظامی و اطلاعاتی و تقدیم شهدایی شاهد کنترل و خنثی شدن توطئه های حاصل آمده از سوی ایادی داخلی و هجمه های بیرونی هستیم.

فرماندار ویژه میانه به نقش آفرینی عوامل انتظامی در کنار عوامل امدادی برای کمک رسانی و ایجاد امنیت در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: حلقه های امنیت در این مناطق آن چنان برقرار شد که عوامل اداری دیگر توانستند به راحتی به خدمات رسانی پرداخته و مردم نیز دغدغه ای نداشته باشند.

وی همچنین به نقش مهم نیروی انتظامی در تقویت سرمایه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: بنابر ارتباط نیروی انتظامی با مردم و کار ویترینی این نیرو باید در قالب قانون و فراتر از آن سرمایه های اجتماعی بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا جامعه ما با توجه به تهدیدها و هجمه ها نیاز به تقویت هر چه بیشتر این سرمایه ها دارد که خصیصه مردم داری مورد تاکید مقام معظم رهبری و قانونمداری و عمل به قانون از سوی ما مسئولین و خود نیروی انتظامی به ارزش تبدیل شده و زمینه لازم برای تقویت سرمایه های اجتماعی را فراهم سازد.

فرماندار میانه با بیان عملکرد بالای نیروی انتظامی شهرستان در کاهش جرائم و کنترل موارد که به تحقق پیشگیری منجر شده افزود: پیشگیری مقدم بر تمامی مسائل است.

وی در ادامه کنترل قاچاق کالا را از دیگر وظایف نیروی انتظامی در جهت تکیه بر توان داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: در امر پیشگیری، مقابله و مبارزه باید نیروی انتظامی امور خود را توام با تحقیق، پژوهش انجام داده و نوآورانه و فن آورانه به پیش برود.

مشایخی در پایان از خدمات و تلاش شبانه روزی سرهنگ رمضان اللهوردیان فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان میانه تقدیر و برای سرهنگ توحید فارسی در سمت فرمانده جدید آرزوی توفیق کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی امنیت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی امنیت انتظامی آذربایجان شرقی امنیت انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «سید ابوالفضل حسینی» در خطبه های نماز جمعه امروز مصلای شهدای خوشنام شهر آق قلا، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های قدرت یک کشور نیروی انسانی جوان، پر انرژی و اثرگذار است، کاهش جمعیت جوان، باعث کاهش نیروی مولد و خلاق جامعه است و برای جوانی جمعیت باید برنامه ریزی کرد.
 
به گفته وی؛ یکی از متغیرهایی که در بهداشت روانی می تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد رفتارهای مذهبی از جمله کارکردهای مذهب در بهداشت روانی و پروراندن رویکردی پیشگیرانه نسبت به آسیب ها است.
 
امام جمعه اهل تشیع شهر آق قلا با عنوان اینکه شهید مطهری، نه یک فرد؛ بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار می ‌توانست و می ‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد و امام راحل عظیم‌ الشأن (ره) و رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌ اند.
 
وی افزود: معلمان قشر بسیار زحمتکش و شریفی هستند؛ اما باید توجه داشته باشیم که معلمی فقط به تدریس مباحث تخصصی در مقاطع مختلف تحصیلی نیست؛ بلکه معلم علاوه بر آموزش دروس تخصصی باید در ارتقای سلامت روحی و روانی متعلّمین خود یعنی جامعه تلاش کند چرا که معلمی در حقیقت شغل انبیا است.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: معظم له درباره تأمین امنیت شغلی و معیشتی این قشر زحمتکش جامعه تأکید زیادی کردند.
 
وی ادمه داد: در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تأکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌ کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا