Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار هنگ‌کنگی در حال ارسال گزارش پس از اعتراضات +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: گزارش اعتراضات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالتیکو: آمریکا ارسال بمب به اسرائیل را تعلیق کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، این مجله امروز سه شنبه به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا که از ابتدای جنگ غزه تاکنون حامی اصلی رژیم صهیونیستی بوده است ارسال دو نوع بمب دقیق ساخت شرکت بوئینگ به رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد.

پالتیکو نوشت دولت بایدن در حال اتخاذ تدابیری برای به تاخیر انداختن انتقال تسلیحات به رژیم صهیونیستی است تا پیامی سیاسی به تل‌آویو منتقل کند.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی همچنان برای حمله به رفح، جایی که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی پناه گرفته‌اند، تهدید می‌کند.

سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های خارجی، از جمله آمریکا نسبت به حمله به این منطقه فشرده هشدار داده‌اند و گفته‌اند که این یک فاجعه انسانی خواهد بود. با این حال، دولت بایدن هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه در صورت ادامه حمله، عرضه تسلیحات را قطع خواهد کرد، ارائه نکرده است.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از یک منبع آگاه گزارش کرد آمریکا فروش چندین محصول تجاری را که برای رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده بود، تعلیق کرد.

رویترز گزارش داد آمریکا حداقل دو هفته است که ارسال چندین محموله تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی از جمله تجهیزات مربوط به ساخت بمب‌های دقیق را متوقف کرده است.

همزمان، نشریه هیل نیز در گزارشی به احتمال قطع کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی پرداخت و نوشت بایدن در هفته جاری چالش بزرگی برای ارائه گزارش عملکرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره پیش رو دارد که در نتیجه آن احتمال قطع کمک‌های آمریکا به تل‌آویو دور از ذهن نیست.

طبق گزارش این رسانه وابسته به مجلس نمایندگان آمریکا، بایدن ملزم است هفته جاری گزارش دولت ایالات متحده درباره نتایج بررسی نحوه کاربرد تسلیحات آمریکایی ارایه شده به رژیم صهیونیستی و مطابقت استفاده از آنها با قوانین بین‌المللی ناظر بر جنگ و حقوق بین‌المللی را به کنگره ارائه کند و در صورتی که مطابق این گزارش، رژیم صهیونیستی در حال نقض قوانین بین‌المللی باشد، دولت ملزم خواهد بود ظرف ۴۵ روز اقدام بعدی خود را اعلام کند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904115

دیگر خبرها

  • پالتیکو: آمریکا ارسال بمب به اسرائیل را تعلیق کرد
  • آمریکا محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی را نگه داشته است
  • اعتراضات ضد صهیونیستی به مدارس آمریکا رسید+ فیلم
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا