Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته دوازدهم در روز شنبه نهم آذر سپاهان و استقلال در نقش جهان رو به رو می شوند، این بازی ساعت 15 برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته دوازدهم در روز شنبه نهم آذر سپاهان و استقلال در نقش جهان رو به رو می شوند، این بازی ساعت 15 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط و فشردگی در بین تیم های مدعی و از طرفی کورس قهرمانی که هر دو تیم در آن قرار دارند این بازی را بسیار حساس خواهد کرد؛ سپاهان در این جام اصلی ترین مدعی قهرمانی به شمار می آید و از طرفی استقلال تهران هم خود را به کورس قهرمانی رسانده است.

شاگردان استراماچونی در چند فصل اخیر، اکنون در بهترین حالت خود قرار دارند و فوتبال با کیفیتی را هم ارائه می دهند، از این رو انتظار می رود این بازی زیبا و البته بسیار حساس برای هر دو تیم دنبال شود.

امیر قلعه نویی اگر بتواند استقلال را شکست دهد راه را برای قهرمانی هموارتر کرده است و استقلال در صورت پیروزی می تواند خود را نزدیک ترین تیم به صدر جدول ببیند؛ تساوی در این بازی برای دیگر تیم های مدعی نتیجه خوبی قلمداد می شود.

انتظار می رود با توجه به حساسیت این بازی استقبال تماشاگران هم قابل توجه باشد و اصفهان میزبان حساس ترین بازی هفته دوازدهم باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی

پرسپولیس و سپاهان مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را برگزار می‌کنند؛ تقابل اوسمار ویرا و ژوزه مورایس

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان سپاهان است.

مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ پرسپولیس مقابل سپاهان در دیداری موسوم به ال کلاسیکوی ایران. سرخ‌پوشان پایتخت در حال حاضر 52 امتیازی هستند و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارند. سپاهان هم با 45 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته و کورسوی امیدی برای حفظ اندک شانس قهرمانی دارد. تساوی در این بازی، بیش از همه جواد نکونام و استقلالی‌ها را خوشحال خواهد کرد. این دیدار نخستین بازی بعد از اعلام خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان، است. مهمترین غایب بازی، همچنان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک پرسپولیس، محسوب می‌شود. در سوی مقابل، اما مصدومان سپاهان در تمرینات گروهی شرکت کرده‌اند. باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در بازی کلاسیک فوتبال ایران رقم می‌خورد.

اطلاعات بازی

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: پرسپولیس - سپاهان

تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 19:30

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: بیژن حیدری | کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی | ناظر: رضا سخندان

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر