Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@02:24:59 GMT

کشف ۹۴ فقره سرقت در تالش

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۶۵۶۰

کشف ۹۴ فقره سرقت در تالش

سرهنگ حسین جمال‌دار عصر پنجشنبه اظهار کرد: سارقان به سرقت لوازم منزل و اموال مردم اقدام کرده بودند و به مراجع قضایی معرفی شدند و در آبان ماه، ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر و ۳۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده، با هماهنگی مراجع قضائی ۵۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴۳ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، دستور توقیف قضائی، تخطی از قوانین و مقررات، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، اقدام به سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تالش افزود: به منظور شنیدن حرف‌های شهروندان و رفع مشکلات انتظامی آنها چهار جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار کردیم و برای پیشگیری از جرم، جلسات شورای معتمد پلیس و آموزش همگانی را برگزار و با مسئولان محلی ارتباط برقرار می کنیم.

جمال دار از شهروندان و گردشگران تالش خواست، هر گونه مورد مشکوک به سرقت را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ گزارش و پلیس را در تامین و تثبیت امنیت یاری کنند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها سرقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تالش پلیس دستگیری سارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تالش پلیس دستگیری سارقان سرقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تالش پلیس دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد