Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند وضعیت ایران بدتر از وضعیت عراق و سوریه می شد.

حجت الاسلام دهقانی در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم(تیپ فاطمیون) شهرستان ورامین که در سالن اجتماعات سپاه شهرستان ورامین با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد، بیان کرد: در طول تاریخ آدم‌های مظلوم کم نبوده اند، هر کس در راه وطن مظلومانه شهید بشود خداوند متعال بالاترین درجات را نصیب او خواهد کرد، شهدای مدافع حرم برای جمهوری اسلامی ایران آبروداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء تصریح کرد: شهدای مدافع حرم انتخاب شدند تا از حرم حضرت زینب(س) در سوریه دفاع کنند، اگر شهدای مدافع حرم نبودند وضعیت ایران بدتر از وضعیت عراق و سوریه می شد.

وی یادآور شد: آن کسانی که می گویند سوریه و عراق به ما ربطی ندارد و چرا شهدای مدافع حرم در سوریه شهید شدند، آن افراد نمی دانند که شهدا برای چه چیز مهمی رفتند و آنها بصیرت کافی ندارند.

حجت الاسلام دهقانی اظهار کرد: دشمنان نتوانستند وارد حریم ایران بشوند، دشمنان از کوچک ترین فرصت ها برای نابودی ایران استفاده می کنند اما نمی دانند که این کشور با کشور های دیگر فرق می کند این انقلاب الهی است و با کمک زنان و مردان با بصیرت و اقتدار رهبری همیشه تیر دشمنان به سنگ خورده است.

وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم ، کشور ما را بیمه کردند؛ شهدای مدافع حرم حقیقتا مظلوم هستند، مظلومانه دفن شدند و خانواده‌های آنها در مظلومیت زندگی می کنند در صورتی که آن شهیدان کارهای بزرگی را برای اسلام انجام دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء یادآور شد: خون شهدای مدافع حرم ، استقلال،  امنیت و عزت جامعه اسلامی را تامین کرده است ، حضور مدافعان حرم در میدان عمل ضربه محکمی را بر دشمنان وارد کرد ، پس دشمنان هنوز دنبال فرصت برای تلافی هستند، اما ملت ایران همچنان پای آرمان های شهدای خود ایستاده است.

حجت الاسلام دهقانی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: شهر ورامین شهر پیشکسوت در عرصه شهادت و ایثار می باشد و بنده از تمام خانواده های مدافع حرم به ویژه شهدای تیپ فاطمیون شهرستان ورامین بابت این فداکاری ها تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حجت الاسلام دهقانی شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی

به گزارش “ورزش سه”، یکی از خبرهای مهم پیرامون بازیکنان خارجی لیگ برتر فسخ قرارداد علی عدنان مدافع عراقی و ملی‌پوش مس رفسنجان بود. کاپیتان تیم ملی عراق که در نیم فصل رقابت‌های لیگ هم اقدام به ترک ایران کرده بود، در نهایت به جمع نارنجی پوشان برگشت و در بازی‌های گذشته برای مس به میدان رفت.

علی عدنان که در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل فولاد محروم بود با کسب اجازه از محرم نویدکیا به امارات سفر کرد اما برخلاف وعده‌ای که داده بود به ایران برنگشت. او در مسابقه جام حذفی مصر مقابل پیکان هم غایب بود تا در نهایت باشگاه مس رفسنجان از فسخ قرارداد این بازیکن به صورت توافقی و دو طرفه بدهد.

مدافع عراقی مسی‌ها بعد از فسخ قرارداد خود در پستی اینستاگرامی به ماجراهای امنیتی در ایران اشاره کرد و آن را دلیل جدایی‌اش دانست. حالا اما محرم نویدکیا سرمربی مصر در نشست خبری خود به مسئله جدایی علی عدنان اشاره کرده است.

نویدکیا در این خصوص گفت: او یک بازی محروم بود؛ من به ایشان دو روز اجازه دادم استراحت کند که با روز استراحت تیم می‌شد سه روز. ایشان رفتند و برنگشتند، بعد هم که پیگیر شدیم، یک بار گفت پروازمان به خاطر اینکه در دبی سیل آمده کنسل شده، گفتیم روز بعدش بیاید و نیامد.

سرمربی مس افزود: برای من در فوتبال دو تا چیز مهم است؛ یک نظم و انضباط و دو کیفیت بازیکن. بقیه مسائل دیگر اصلا به من ارتباطی ندارد. وقتی می‌بینم بازیکنی نظم تیم را رعایت نمی‌کند، برای من همین کافی است که عذرش را بخواهم.

نویدکیا همچنین گفت: این را به باشگاه می‌سپارم که در موردش تصمیم بگیرد. فقط بحث انضباطی بود که چون سه روز به ایشان استراحت داده بودم، حالا یک روز هم دبی سیل آمده بود یا پرواز تاخیر داشته یا اصلا پرواز کنسل شده، می‌شود چهار روز، نه پنج روز ولی چون غیبتش شد ۱۰ روز و ۱۵ روز، من به باشگاه گفتم که دیگر نیازی به ایشان ندارم.

دیگر خبرها

  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد