Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:10:59 GMT

بسیج؛ گرداننده اصلی انقلاب در همه صحنه‌ها

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۷۰۴۰

بسیج؛ گرداننده اصلی انقلاب در همه صحنه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، همایش اقتدار بسیجیان ورزشکار در جشن چهل سالگی اعلام تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، پنجشمبه شب در مشهد برگزار شد.

در این همایش که با حضور انبوهی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و بسیجیان برگزار شد، سرهنگ علی گرایلی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار سپاه امام رضا(ع)، ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بسیجیان در این چهل سال گفت: بسیج رکن ایمن بخش و گرداننده اصلی انقلاب در همه صحنه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کجا گره‌ای در کار افتاده، بسیج در آنجا حضور داشته و پای کار انقلاب بوده است.

وی بسیج را همدرد و هم‌نوای مردم عنوان کرده و افزود: در هر کجای کشور بویژه مناطق محروم، هر زمان مشکلی برای مردم رخ داده، بسیج همیشه با تمام نیرو کنار مردم بوده است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج عمار سپاه امام رضا(ع) بسیج را از عوامل اصلی برقراری امنیت در کشور برشمرده و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، بسیج مانند یک افسانه است؛ زیرا بسیاری عملکرد بسیج را با این وسعت و عظمت باور نداشتند.

وی ادامه داد: امروز اینجا جمع شدیم تا به قدرت، عظمت و شکوه بسیج افتخار کرده و بگوییم اگر عزتمندیم، به برکت رهبری، ولایت، شهدا و خیل عظیم بسیجیان است.

گرایلی در ادامه سخنان خود به تفکر و اندیشه بسیجی اشاره کرده و ابراز کرد: این تفکر، دلیل اصلی حساب بردن دشمنان از نظام اسلامی است.

در این همایش که تنی چند از مسئولان از جمله سرهنگ مهدی خویشاوندی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع)، مجید صفایی مقدم، سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش استان خراسان رضوی، امیر زارعی، معاون امور ورزش و توسعه و همچنین محسن پورتقی، رئیس اداره ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حضور داشتند، سرهنگ گرایلی با اهداء لوح و تندیس از خانواده شهید مدافع حرم، رضا اسماعیلی، تقدیر و قدردانی کرد. 

کد خبر 4783619

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد بسیج هفته بسیج رضا اسماعیلی بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج گرگان قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بارش برف ایلام بنزین قزوین بیرجند شهرکرد استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است

سردار رمضان شریف با اشاره به لزوم تربیت متعالی گفت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه و بصیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، سردار رمضان شریف معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران در آیین ویژه  به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم که در کانون فرهنگی تربیتی شهید سلیمان نژاد رامسر برگزار شد اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه، بصیر و آشنا به مبانی دینی و فرهنگ اهل بیت از روز اول تاسیس  است.

وی گفت: تاکید مسئولان و فرماندهان سپاه این است که تلاش کنیم دانش سیاسی و عقیدتی پاسداران و بسیجیان افزایش پیدا کند.

سردار شریف افزود: شهادت استاد مطهری معلم انقلاب به عنوان هفته تعلیم و تربیت فرصتی است که تاکید کنیم بر افزایش معرفت و دستیابی به اهداف سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب که با بینش عقیدتی و سیاسی موفق‌تر عمل خواهیم کرد و راحت‌تر به اهداف می‌رسیم.

سردار شریف گفت: تلاش بر این  بوده قدرت سپاه و مولفه قوت سپاه روز به روز بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و همه امکانات و لوازم آن در محتوا، مربی و فضای آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.

در این مراسم از مربیان و هادیان برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد