Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا، با برد رم و تساوی خنت پیگیری شد. تاریخ انتشار: 23:36 - 07 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۹۷۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، ۱۱ دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۱:۲۵ امشب (پنجشنبه) برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم فوتبال آاس رم مقابل باشاک شهیر ترکیه به برتری قاطع ۳ بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جردن ورتُوت، جاستین کلایورت و ادین ژکو گل‌های جالوروسی را به ثمر رساندند. در همین گروه مونشن گلادباخ میزبان سخت کوش خود یعنی وولفسبورگ را با تک گل لارس استندل از پیش‌رو برداشت. در این گروه، مونشن گلادباخ با ۸، رم ۸ و باشاک شهیر ۷ امتیاز از شانس صعود برخوردارند.

در گروه هفتم، رنجرز در خانه خودش مقابل فاینورد ۲ - ۲ متوقف شد. مورلوس در دقایق (۵۲ و ۶۵) برای رنجرز، ینس تورنستارا در دقیقه (۳۳) و لوئیس سینیسسترا (۶۸) برای فاینورد. در دیگر بازی این گروه، پورتو در خانه یانگ بویز دو بر یک به برتری رسید. ویسنته ابوبکر (دو گل) برای پورتو و کریستیان فاسانچت هم برای یانگ یوبز گلزنی کردند. در جدول، رنجرز ۸ امتیازی و بالاتر از پورتو ۷ و یانگ بویز ۷ امتیازی صدرنشین است.

در گروه دهم، خنت در حضور ثابت میلاد محمدی مقابل سنت اتین فرانسه با تساوی بدون گل متوقف شد. ضمنا تیم خنت از دقیقه ۷۶ با اخراج انگادئو انگادجیو ۱۰ نفره بازی را پیگیری کرد. در همین گروه، وولفسبورگ با گلزنی ووت وگورست از روی نقطه پنالتی به پیروزی یک بر صفر مقابل الکساندریا دست یافت. در جدول، خنت ۹ امتیازی صدرنشین است، صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرد. وولفسبورگ هم با ۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

*لودوگورتس یک - زسکا مسکو یک

*اسپانیول ۲ - فرانس واروژ ۲

*اسلوان براتیسلاوا یک - بشیکتاش ۲

*وولورهمپتون ۳ - براگا ۳   *پارتیزان بلگراد ۲ - آلکمار ۲ بیشتر بخوانید: شکست خانگی لاتزیو و پیروزی سویا انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ اروپا آاس رم خنت میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نمایندگان ایران در دومین حضور برون مرزی خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، به مصاف تیم کویت رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱ به برتری دست یابند.   نمایندگان جوانان هاکی باز ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف تیم مالزی می‌روند.   تیم هاکی روی یخ کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت در حال رقابت است.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟