Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوذری با بیان اینکه همه وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای مشارکت پرشور و حضور حداکثری مردم در انتخابات را داشته باشیم. گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم انتخابات، رعایت اصل بی طرفی و اجرای مُر قانون رویکردهای اساسی ستاد انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات این استان، با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب امید آفرینی در جامعه یکی از موضوعات مهم مد نظر مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از مردم سالاری دینی و در تقابل با تفکر لیبرالیسم آمریکایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد نوذری» با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا، از قدرت و نفوذ ایران در منطقه هراسان هستند، افزود: آمریکایی ها وقتی نتوانستند از طریق کشورهای همسایه علیه ایران به اهداف خود دست یابند، برنامه ریزی کرده اند که بر مناسبات داخلی ایران تاثیر بگذارند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، شدید ترین و ظالمانه ترین تحریم ها را علیه ملت ایران به کار بسته تا بین مردم و مسئولان جدایی بیاندازند، گفت: هدف اصلی آمریکایی‌‌ها خسته کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن مسئولان کشور بوده و امروز وحدت و اتحاد مردم و مسئولان کشور، پاسخ قوی و کوبنده ای به استکبار جهانی است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام  در ادامه با تاکید بر اینکه انتخابات مهم ترین نماد جمهوریت و مردم سالاری در نظام اسلامی است، افزود: همه وظیفه داریم تمام تلاش خود را به کار ببندیم که انتخابات پرشور و با حضور حداکثری داشته باشیم.

 

نوذری با اشاره به اینکه استان ایلام در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی حدود ۴۰۰ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات دارد، ابراز کرد: مردم استان ایلام در ادوار مختلف بالای ۷۵ درصد در انتخابات شرکت کرده اند و جزو استان های برتر کشور در این زمینه بوده اند.

 

وی با تاکید بر اجرای مر قانون و بی طرفی کامل در انتخابات، یادآور شد: دو رویکرد مهم ستاد انتخابات استان یکی مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و دیگری هم بی‌طرفی در انتخابات است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام  بیان کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهم ترین رویداد سیاسی در سال ۹۸ است، این اولین انتخابات بعد از بیانیه‌ مقام معظم رهبری در ارتباط با گام دوم انقلاب بوده و شعار این دوره بی طرفی، قانون مداری و انسجام ملی است.

 

نوذری در پایان هم گریزی به اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین در کشور زد و خاطرنشان کرد:  بحث هدفمندی بنزین یک تصمیم ملی هست و همه ما موظف هستیم از این تصمیم حمایت کنیم و اگر سهمیه بندی بنزین را انجام نمی دادیم در سال ۱۴۰۰ به وارد کننده بنزین تبدیل می شدیم.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج اغتشاشات اخیر در کشور مسجد هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات قرآن راهپیمایی مسجد مشارکت حداکثری ایلام انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات