Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آسوشیتدپرس، "فیلیپو گراندی" رییس آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت: کودکان در اردوگاه‌های پر ازدحام جزایر یونان در معرض خطر کار و بهره برداری جنسی قرار دارند.

به دنبال افزایش نگرانی سازمان ملل از وضعیت کودکان پناهجو در یونان، گراندی روز پنجشنبه از جزیره لسبوس، شلوغ ترین نقطه عبور مهاجران که از نزدیکی ترکیه وارد یونان می‌شوند، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در آتن پایتخت یونان نیز با مقامات دولتی دیدار و در باره برنامه‌های این کشور برای اصلاحات اساسی سیستم پناهندگی و اردوگاه مهاجران گفت‌وگو کرد.

دولت یونان در نظر دارد تا پایان سال جاری میلادی ۲۰ هزار پناهجو را از جزایر این کشور به داخل منتقل کند.

سازمان ملل خواستار اقدامات ضروری است تا جمعیت بیش از حد اردوگاه‌هایی مانند موریا در لسبوس کاهش یابد.

اردوگاه موریا ظرفیت پذیرش سه هزار نفر را دارد اما حدود ۱۲ هزار پناهجو از کشورهایی نظیر ایران، افغانستان و سوریه در این اردوگاه در چادرها و کانتینرها در شرایط دشوار زندگی می‌کنند.

چندی پیش در این اردوگاه آتش‌سوزی رخ داد و دست‌کم یک تن کشته شد. گفته شد که آتش سوزی در یک کانتینر محل سکونت تعدادی پناهجو آغاز شد.

برچسب‌ها ترکیه مهاجران یونان إيران سازمان ملل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترکیه مهاجران یونان إيران سازمان ملل ترکیه مهاجران یونان إيران سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام

                                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی،از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفر‌های بین شهری ایجاد می‌کند.   وی افزود: رانندگان  در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خود داری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.   رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اطمینان از آماده بکار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد