Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:48:37 GMT

سقوط یک فروند هواپیما در کانادا/ ۷ تن جان باختند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۷۶۲۷

سقوط یک فروند هواپیما در کانادا/ ۷ تن جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، آژانس امنیت حمل و نقل کانادا اعلام کرد که چهارشنبه شب یک فروند هواپیمای کوچک در منطقه ای جنگلی در مجاورت دریاچه اُنتاریو در شرق کانادا سقوط کرد که در این سانحه، تمام ۷ مسافر این هواپیما از جمله خلبان کشته شدند.

هویت قربانیان این سانحه هوایی هنوز مشخص نشده و یک تیم تحقیق برای بررسی علت سقوط این هواپیما به محل سانحه اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر برخی گزارشها، خلبان این پرواز به همراه همسر و دو فرزند ۱۱ و ۱۵ ساله و یک زوج بزرگسال دیگر از جمله کشته شدگان هستند.

گفته می شود که هواپیمای «پی ای-۳۲ تک موتوره پایپر» با پرواز از فرودگاه «باتونویل» در شهر تورنتو عازم «کینگستون» در انتاریو بود که ساعت پنج بعدازظهر به وقت محلی ناپدید شد.

بقایای این هواپیما در منطقه ای یافت شد که تنها از طریق خودروهای همه جارو (all-terrain vehicles) و بالگرد می توان به آن دسترسی یافت.

کد خبر 4783650

منبع: مهر

کلیدواژه: کانادا تلفات سقوط هواپیما ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی سوریه عراق فلسطین ایران روسیه لبنان دونالد ترامپ ترکیه عربستان سعودی نتانیاهو مایک پمپئو فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم - بابا میدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه هر ۵ نفر سرنشین سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

کد خبر 6097608

دیگر خبرها

  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی