Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیروی خوداتکا، علاوه بر انواع ناوشکن‌ها در کلاس‌های مختلف، دارای چندین زیردریایی، پهپاد‌های دریاپایه و تسلیحات مدرن دریایی است و تاکتیک‌های نظامی خود را بر اساس تسلیحاتی اتخاذ می‌کند که دشمن از توانمندی آنها بی‌اطلاع است. تاریخ انتشار: 07:01 - 08 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۶۹۱

امیر دریادار «حسین خانزادی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به خوداتکا شدن نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: زمانی‌که یک ملتی تحت تحریم قرار می‌گیرد و اراده‌اش برای حفظ استقلال و آزادگی را از دست نمی‌دهد، قطعا نمی‌تواند بپذیرد که از یک امنیت عاریه‌ای برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی دریایی که در گذشته تجهیزات خود را از غربی‌ها یا کشورهای دیگر می‌خرید یک نیروی خطی تلقی می‌شد بدین معنی که تمام رفتارهای آن قابل محاسبه بود، گفت: ما به شدت نیازمند این بودیم که تجهیزات جدیدی را طراحی و تولید کنیم تا متناسب آن تاکتیک‌هایی را به‌کارگیری کنیم تا دشمنان نتوانند رفتار ما را محاسبه کنند.

فرمانده نداجا افزود: زمانی که مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور کشور بودند در جریان بازدیدی که از کارخانجات نیروی دریایی در بندرعباس داشتند، حکم کردند که ناوشکن با قابلیت حمل بالگرد و پرتاب موشک بسازید.

امیر خانزادی ادامه داد: ما تا پیش از آن هیچ ناوشکنی که بتواند بالگرد حمل کند را نداشتیم و حتی موشک‌هایی که روی ناوشکن‌ها بودند از نوعی بودند که یک پرتو راداری باید هدف را روشن می‌کرد و موشک در آن پرتو حرکت می‌کرد.

وی گفت: ناوشکن‌هایی که امروز ساخته‎‌ایم هم بالگرد حمل می‌کند و هم موشک‌های آن به نوعی است که بدون نیاز به سیگنال‌رسانی شناور حامل موشک، به سوی هدف شلیک می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

هشدار مجدد به آمریکا؛ مراقب جان سربازان‌تان باشید

فرمانده نداجا خاطرنشان کرد: امروز دشمن به هیچ وجه قادر به محاسبه رفتار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران نیست چرا که این نیروی خوداتکا، علاوه بر انواع ناوشکن‌ها در کلاس‌های مختلف، دارای چندین زیردریایی، پهپاد‌های دریاپایه و تسلیحات مدرن دریایی است و تاکتیک‌های نظامی خود را بر اساس تسلیحاتی اتخاذ می‌کند که دشمن از توانمندی آنها بی‌اطلاع است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر خانزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899968

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • فیلم| انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است