Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع میدانی نظامی سوری پنجشنبه شب به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: انتقال این تجهیزات که شامل خودروهای نظامی، سلاح و مهمات است، در چند روز اخیر و در چارچوب تکمیل عملیات ارتش سوریه در حومه جنوب و جنوب شرقی ادلب صورت گرفته است.

این منبع که به نامش اشاره‌ نشده اضافه کرد، اقدام ارتش سوریه به دنبال حضور و تقویت گروه‌های تروریستی در نزدیکی مقرهای نیروهای نظامی سوریه در جنوب ادلب صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همین امر موجب می‌شود ارتش سوریه با توجه به حملات مکرّر گروه‌های تروریستی، بخواهد دامنه عملیات خود را برای نابودی کامل آنها گسترش دهد.

وی تصریح کرد: یگان‌های ارتش سوریه برای مقابله با هرگونه اقدام غیر منتظره از سوی تروریست‌ها در حومه ادلب در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

وی گفت: نمی‌توان نسبت به باقی مانده حضور گروه‌های تروریستی در ادلب بی تفاوت بود و ارتش سوریه متعهد به آزادسازی کامل این استان از اشغال تروریست‌هاست.

ارتش سوریه دوشنبه گذشته (۴ آذرماه) نیز با گسترش عملیات خود در استان ادلب روستاهای “ام الخلاخیل” “ضهره الزرزور” و “الصیر” را در حومه شهر ادلب پس از  پنج سال از اشغال تروریست‌ها خارج کرد.

تروریست‌ها با حمایت برخی کشورهای همسایه سوریه در سال ۱۳۹۴ در عملیاتی استان ادلب در نزدیکی مرز این کشور با ترکیه را اشغال کردند.

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی سوریه؛ "سانا" در گزارشی اعلام کرد: یگان‌های ارتش این کشور که در حومه شمالی استان حسکه (در شمال شرق سوریه) حضور دارند، با تقویت حضور خود در مسیر جاده بین‌المللی حسکه به حلب، وارد روستاهای «الکوزلیة»، «تل اللبن» و «ام الخیر» در حومه غربی شهر «تل تمر» شدند.

اواسط مهرماه گذشته بود که ارتش سوریه به درخواست کردهای سوری و برای مقابله با تجاوز ارتش ترکیه و تروریست‌های هم‌پیمان آن راهی شمال شرق این کشور شد.

سوریه با درخواست از برخی متحدان خود توانست، نزدیک به ۹۰ درصد از خاک خود را از اشغال تروریست‌ها بازپس گیرد و  اینک تلاش‌ها برای آزادسازی مناطق اشغالی در شمال غرب و شرق سوریه از سوی ارتش همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها ترکیه سوریه ارتش سوریه پروندهٔ خبری اقدام نظامی ترکیه در خاک سوریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترکیه سوریه ارتش سوریه ترکیه سوریه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم

جمعی از فعالین محیط زیست در کردستان از شهر‌های کامیاران، دهگلان، سقز، جوانرود و سنندج با همراهی مردم روستای دیوزناو یک عقاب ر ا که زخمی شده بود پس از درمان در ارتفاعات کوهستانی شاهو آزاد کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • حضور ویرانگرِ آمریکا | افغانستان
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید