Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، در شب جشن مراسم شکرگذاری در شهرهای آمریکا، دو انفجار شدید در کارخانه شیمیایی تگزاس پترولیوم باعث ایجاد وحشت میان شهروندان شهر تگزاس و زخمی شدن هشت تن شد.

جفرسون کانتی فرماندار تگزاس گفت: به دلیل خطر مداوم شعله‌ های آتش، انفجارها و آواربرداری دستور تخلیه در حدود ۸۰ مایلی (۷۵ کیلومتری) کارخانه پترولیوم صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات محلی تگزاس، انفجارها در کارخانه شیمیایی علاوه بر زخمی کردن تعدادی از شهروندان باعث احاطه کردن لایه ای از دود و گسترش آتش در برخی از نقاط کارخانه شده است.

صنعت پتروشیمی در شهر تگزاس از مهمترین بخش درآمدی مردم محلی این شهر به حساب می آید و بخش عمده ای از اقتصاد محلی را اداره کرده و زمینه ای برای مشاغل طبقه کارگر با دستمزد مناسب فراهم می کند.

برچسب‌ها آتش سوزی ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا انفجار کارخانه مواد شیمیایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا انفجار کارخانه مواد شیمیایی آتش سوزی ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا انفجار کارخانه مواد شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم)

دیگر خبرها

  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه