Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چمنی گفت: اطلاعات کافی در دست انجمن صنفی کارگران وجود ندارد، اما بررسی‌های میدانی نشانگر این است که درصد قابل توجهی از کارگران بسته معیشتی دولت را دریافت نکرده اند. تاریخ انتشار: 08:30 - 08 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۵۳۲

ناصر چمنی رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درخصوص واریز بسته معیشتی به کارگران اظهار کرد: وزارت تعاون هیچ اطلاعات و آمار دقیقی در رابطه با تعداد کارگرانی که این بسته را دریافته کرده اند، در دسترس ما قرار نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: انجمن و تشکل‌های صنفی ما نیازمند دسترسی به اطلاعات کارگرانی هستند که این بسته را دریافت نکرده اند تا انجمن ما بتواند با بررسی دارایی این افراد، واجدین شرایط دریافته بسته معیشتی را شناسایی و به وزارت تعاون معرفی کند.
رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران تصریح کرد: باوجود اینکه آمار دقیقی در دسترس نداریم، اما با بررسی‌های میدانی که همکاران ما انجام داده اند، به نظر می‌رسد درصد قابل توجهی از کارگران و حداقل بگیران جامعه این بسته را دریافت نکرده اند.
چمنی با ذکر این مطلب که دولت باید نسبت به تعداد افرادی که بسته معیشتی را دریافت کرده اند شفاف سازی کند، ادامه داد: دولت باید اطلاعات کافی از کسانی که این بسته را دریافت کرده اند، در اختیار نهاد‌های مربوطه قرار دهد همچنین دولت باید یک گزارش کامل از اقداماتی که در اجرایی کردن این طرح انجام داده را در اختیار عموم قرار دهد.


وی بیان کرد: هم اکنون افرادی که خود را مشمول دریافت بسته معیشتی می‌دانند اعتماد خود را نسبت به دولت از دست داده اند و نوسان قیمت بنزین بر وضع معیشتی آن‌ها تاثیر منفی گذاشته، پس بهتر است دولت هرچه سریعتر نسبت به این موضوع شفاف سازی کند.

 

بیشتر بخوانید چه تعداد از کارگران کمک معیشتی دریافت نکردند؟
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته معیشتی بسته معیشتی اخبار اقتصادی سهمیه بندی بنزین کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • دولت رئیسی روز به روز به مشکلات کارگران اضافه کرد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است