Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این گالری که به همت یک ایرانی مقیم چین در منطقه فرهنگی ۷۹۸ پکن دایر شده است انواع فرش، گلیم، صنایع دستی، سوغات ایرانی و محصولاتی نظیر زعفران، زرشک، گلاب، چای، خرما، نبات و سوغاتی های شاخص ایرانی به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در این گالری علاوه بر سنگ های قیمتی و سایر محصولات فرهنگی و هنری ایران، گنجینه ای از دست بافته ها و دست ساخته های هنرمندان ایرانی به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزانه تعداد زیادی از اتباع چینی از این گالری بازدید می کنند.

منطقه هنری ۷۹۸ در شمال شرقی پکن قرار گرفته و حدود ۶۰۰ هزار متر مربع مساحت دارد این منطقه در سال ۱۹۵۰ میلادی ساخته شده است اما از سال ۲۰۱۱ بسیاری از هنرمندان، به خاطر محیط بزرگ و سبک معماری منحصر بفرد این گذر، بیشتر جذب این مکان شده و شروع به انجام کارهای هنری در این مکان کردند.

هنرمندان چینی از سبک اصلی این گذر استفاده کرده و آن را به مراکز نمایشگاهی هنری منحصر بفرد و کارگاه‌های آموزش هنری تبدیل کرده اند در حال حاضر منطقه هنری ۷۹۸ پکن تعداد زیادی از افراد مشهور در عرصه هنر چین را نیز به خود جذب کرده است.

نمایشگاه‌های هنری بین‌المللی بسیاری هم در این مکان برگزار می‌شود در سال‌های گذشته این مکان از طرف بسیاری از گردشگران مورد توجه بوده است این منطقه هم اکنون به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهری پکن تبدیل شده است.

برچسب‌ها گردشگری چین ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری چین ایران گردشگری چین ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) با حضور در مصلی تهران به شکل رسمی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد.

در این مراسم سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه نیز حضور دارتد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ ناشر داخلی و ۶۰ ناشر خارجی تا ۲۹ اردیبهشت دایر است.

 این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنای  دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • همکاری شهرداری با احیاگران خانه‌های تاریخی محله امامزاده یحیی
  • اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • زلفی گل: در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده است
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد