Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم مقدم، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با دعوت از کلیه ی اصحاب فرهنگ و هنر و ایده پردازان نظرآبادی در کلیه بخش ها به منظور شرکت در جشنواره ایده های برتر استان البرز گفت: طبق روال سال های گذشته، ششمین دوره جشنواره ایده های برتر استان البرز به مناسبت هفته پژوهش و فناوری البرز برگزار خواهد شد که مهلت ارسال ایده ها و آثار آن تا امروز هشتم آذرماه سال جاری تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باتوجه به این که شهرستان نظرآباد دارای ۹۰۰۰ سال فرهنگ و مدنیت بوده و مردم خلاق و ایده پردازی را داراست که توان ارائه برترین طرح و ایده‌ها را دارند از کلیه ایده پردازان دعوت می‌کنم به منظور بیان این ایده‌ها و ایجاد رقابتی سالم در جشنواره نامبرده شرکت کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در ادامه با تاکید بر اهمیت خودکفایی ملی گفت: قطعا با توجه به ارائه طرح و برنامه‌های نوین و خلاق و ایده‌های جدید در گام‌های میهن عزیزمان ایران برای رسیدن هرچه بیشتر به خودکفایی ملی سهیم خواهیم بود.

او افزود: پس در نتیجه این مهم وظیفه همه ما به ویژه نوجوانان و جوانان نظرآبادی است تا با همت و تلاشی مضاعف در راه رسیدن به ایرانی آبادتر قدم برداشته و تلاش کنند با کسب موفقیت‌های بسیار، افزون بر معرفی شایسته‌تر این شهرستان در سطح استان و کشور، ایران عزیزمان را نیز در سطح جهان مطرح کنند.

انتهای پیام/د.خ

جشنواره ایده ها، گامی برای رونق کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، به اطلاع می رساند وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

پیش از این روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است؛ از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده