Web Analytics Made Easy - Statcounter

اونای امری سرمربی آرسنال بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل فرانکفورت در لیگ اروپا، از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران درباره آینده خود در این تیم طفره رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیشب آرسنال در خانه خود ورزشگاه امیریتس در رقابتهای لیگ اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2-1 مغلوب شد، اونای امری سرمربی این تیم در پایان بازی از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران درباره آینده‌اش در این تیم طفره رفت و سعی کرد تنها درباره این بازی و ضعف‌های تیمش در مقابل فرانکفورت صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اونای امری که بعد از بازی دیشب تیمش در حال حاضر در هفت بازی اخیر خود موفق به کسب حتی یک پیروزی نشده به شدت تحت فشار قرار دارد. آرسنال حالا تنها یک امتیاز با قعرنشینی در گروه F لیگ اروپا  فاصله دارد و نتایج ضعیف اخیر بسیاری را به این نتیجه رسانده که احتمال اخراج او از آرسنال بسیار بالا است.

 

 

امری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" امشب، شب ما نبود ولی هدف ما این است که در بازی بعدی در خانه استاندارد لیِژ به پیروزی برسیم تا بتوانیم صدرنشین این گروه شویم. قصد داریم این کار را حتما انجام بدهیم تا اعتماد به نفس‌مان و رابطه‌مان با هواداران را ترمیم کنیم. امشب یک فرصت عالی را از دست دادیم و از این به بعد می‌خواهیم به پیروزی دست پیدا کنیم. ما امشب برای پیروزی به اندازه کافی تلاش نکردیم".

 

سرمرببی آرسنال در پاسخ به سوالهای خبرنگاران درباره آینده‌اش در این تیم و اینکه آیا بابت اخراج شدن از آرسنال نگران است گفت:" من فقط درباره بازی فکر می‌کنم".

 

این در حالی است که در جریان بازی آرسنال و فرانکفورت گروهی از هواداران پوسترهایی در دست داشتند که خواهان اخراج امری از باشگاه بود و در طول 90 دقیقه هم امری بارها هو شد و هواداران در اعتراض به او سوت زدند.

 

آرسنال اونای امری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال اونای امری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

دیگر خبرها

  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم