Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، درخشش خیره‌کننده سوشا مکانی درون دروازه نفت مسجد سلیمان در بازی با پرسپولیس، همچنان بحث داغ محافل فوتبالی است. سوشا در این مسابقه به تنهایی سه امتیاز را از جیب پرسپولیس درآورد و کاری کرد که گابریل کالدرون شدیدا بحران را حس کند. بعد از باخت خانگی سرخ‌ها برابر نفت مسجد سلیمان، برخی هواداران پرسپولیس علیه کالدرون شعار دادند و کمیته فنی باشگاه هم او را احضار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اینها یعنی شرایط برای مرد آرژانتینی خوب نیست و صد البته سوشا هم نقش مهمی در پدید آمدن این وضعیت دارد. این البته اولین بار نیست که مکانی کمر به عزل سرمربیان پرسپولیس می‌بندد؛ چه اینکه او پیش‌تر با عملکردی وارونه و متضاد به این هدف یورش می‌برد! در حقیقت مکانی به عنوان دروازه‌بان پرسپولیس در لیگ چهاردهم، اشتباهات مهم و پرشماری داشت که نهایتا منجر به اخراج مستقیم علی دایی و بعدتر حمید درخشان شد.

 

 

در هفته هفتم لیگ چهاردهم پرسپولیس میزبان تراکتورسازی بود و انصافا نمایش خوبی هم داشت. سرخ‌ها نیمه اول را با یک گل بردند و در نیمه دوم هم تیم برتر زمین بودند، اما اشتباه مشترک محسن بنگر و سوشا مکانی، گل مساوی را برای تراکتور به ارمغان آورد و کمر تیم را شکست. در کل آن سال سوشا و بنگر زوجی مخوف‌تر از زوج یورک و اندی کول به وجود آورده بودند(!) اما نهایتا آن گل به خودی به نام مکانی ثبت شد. بعدش هم سوشا برای محکم‌کاری دو گل دیگر خورد تا بلافاصله بعد از بازی علی دایی از کار برکنار شود. تلاش‌های مکانی برای تغییر مربیان پرسپولیس به همین‌جا ختم نشد و او در هفته بیست‌وسوم همان فصل هم عملکردی مشابه برابر نفت مسجد سلیمان ارایه داد. در آن بازی پرسپولیس دو بر صفر از میزبانش جلو افتاد و حتی تیم حریف 10 نفره هم شد، اما سوشا دو گل خورد که مخصوصا گل دوم در دقایق تلف‌شده با چاشنی اشتباه خود مکانی به ثمر رسید.

 

این همان گل معروفی است که رضا کرملاچعب به ثمر رساند و با رقص محلی آن را جشن گرفت. آن مساوی وضعیت درخشان را به شدت خراب کرد و باعث شد رایزنی پرسپولیسی‌ها برای یافتن جانشین او آغاز شود. به نوشته بانک ورزش، درخشان هفته بعدش به مسعود همامی برابر راه‌آهن اعتماد کرد، اما باز هم تیمش نتیجه‌ای بهتر از مساوی دو بر دو نگرفت تا حمیدخان رسما اخراج شود. به این ترتیب گلری که با عملکرد پراشتباهش در اخراج دایی و درخشان از پرسپولیس نقش مستقیم داشت، حالا با درخشش خود کالدرون را زیر تیغ برده. این قصه عجیب سوشا مکانی است.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند

گیبل استیوسون اخراج شد

ماجراجویی گیبل استیوسون در دنیای کشتی کچ با ناکامی به پایان رسید.

طرفداری | به گزارش POST Wrestling کمپانی WWE امروز به همکاری با 10 سوپراستار خود پایان بخشید که نام قهرمان کشتی آزاد المپیک توکیو، گیبل استیوسون نیز در این میان به چشم می‌خورد. درو گولاک، ولاد پالونکو، ولنتینا فروز، تری برهیل، جولیان بالدی، اما دیاز، درل میسون، کیشان لفلور، ازکیئل بالگان و کیا سینت، همگی از برند NXT سایر خروجی‌های امروز WWE بودند.

به گزارش دیو ملتزر، خبرنگار سرشناس دنیای کشتی کچ، کمپانی WWE سرانجام تصمیم به قطع همکاری با گیبل استیوسون گرفت. او که از سال 2021 در استخدام کمپانی WWE بود، از شروع سال 2024 در چند بازی‌ بدون پخش زنده‌ در رینگ کشتی کچ به رقابت پرداخته بود. چند هفته پیش استیوسون در مصاحبه‌ای با ابراز رضایت از شرایط فعلی خود از تلاش‌اش برای تبدیل شدن به یک سوپراستار در دنیای کشتی کچ خبر داده بود. آخرین حضور گیبل استیوسون در تلویزیون WWE نیز به مسابقه برابر برن کوربن در رویداد The Great American Bash در جولای 2023 برمی‌‌گردد. جالب است بدانید که دیمن کمپ، برادر گیبل همچنان تحت قرارداد WWE است و در برند NXT فعالیت می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!