Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میرهادی قره سید رومیانی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه تقویت بنیان خانواده وظیفه همه مردم و همچنین مسئولین و مدیران است، اظهار داشت: همراه با اجرای اسناد بالادستی به خصوص برنامه ششم توسعه موسسات مردم نهاد در سراسر کشور لازم است تا در حوزه حمایت از بنیان خانواده ورود پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشان اولین شهر حامی خانواده در راستای اجرای برنامه ششم توسعه

وی با اشاره به اینکه کاشان اولین شهر ایران است که در راستای اجرای برنامه ششم توسعه و بر طبق قوانین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه حمایت از بنیان خانواده موفق بوده است، ابراز داشت: کاشان می تواند یک الگو برای دیگر شهرهای ایران باشد.

اختصاص اعتبار ۲۰میلیارد ریالی برای تامین جهیزیه خانواده های نیازمند کاشانی

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص ۲۰میلیارد ریال اعتبار برای تهیه جهیزیه برای خانواده های کاشانی مورد نیاز از طرف این وزارتخانه خبر داد و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیرین برای حمایت از خانواده ها بسیار با اهمیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییرات ایجاد شده در قیمت ها بیان داشت: با توجه به جلسات منظم برگزار شده در شورای عالی کار برای افزایش حداقل حقوق کارگران امیدواریم در این حوزه شاهد تصمیمات سازنده باشیم.

بررسی کارشناسی و فنی اعتراض افراد و خانواده هایی که بسته های حمایتی را دریافت نکرده اند

رومیانی با بیان اینکه نگاه اصلی دولت این است که تمام افرادی که مستحق دریافت بسته های حمایتی و معیشتی هستند این بسته را دریافت کنند، افزود: افراد و خانواده هایی که این بسته را دریافت نکرده اند و از طریق سامانه اعلام شده خواهان بررسی شده اند مطمئن باشند این بررسی به صورت کاملا کارشناسی و فنی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع بسته های حمایتی برای دولت، نتیجه بررسی  های انجام شده در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاع افراد و خانوارهایی که هنوز این بسته را دریافت نکرده اند می رسد.

کد خبر 4783627

منبع: مهر

کلیدواژه: بسته حمایتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمان های مردم نهاد بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج گرگان ایلام بارش برف قیمت بنزین قزوین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند شهرکرد بنزین اغتشاشات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان