Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، گیلیان آرمسترانگ کارگردان استرالیایی از برداشت جدیدی که گرتا گرویک از رمان مشهور لوییزا می آلکوت انجام داده تمجید کرد.

این فیلم که قرار است روز کریسمس اکران شود اکنون با امتیاز ۹۷ درصد در سایت راتن تومیتوز جای دارد و یکی از امیدداران بزرگ اسکار هم هست.

گیلیان آرمسترانگ سال ۱۹۹۴ به نگاهی مدرن به داستان آلکوت پرداخته بود و در حالی که در طی سال‌ها اقتباس‌های متعددی از این رمان محبوب انجام شده، فیلمش را با بازی وایونا رایدر، سوزان ساراندون و کریستین بیل ساخت و سه نامزدی اسکار را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن فیلم نیز گرچه سایت راتن تومیتوز آن زمان موجود نبود اما با نقدهای امروزی، امتیاز ۹۲ درصدی را در این سایت دارد.

این کارگردان استرلیایی با دیدن نسخه‌ای که گرویک ساخته است در توییتر از او تمجید کرد و گفت عاشق این فیلم شده است.  وی نوشت: عاشقش شدم. خیلی متفاوت بود. شجاعتت را تحسین می‌کنم. گروه بازیگران عالی بودند.

وی در عین حال تاکید کرد از دیدن فیلم ناامید نشده و این فیلم را برداشتی برای نسل جدید خواند.

نسخه جدید این فیلم با بازی مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر ساخته شده است.

«زنان کوچک» ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ توسط سونی پیکچرز منتشر خواهد شد. این فیلم تا کنون برای تیم بازیگری و کارگردانی بسیار ستایش شده است.

گرویگ برای فیلم «لیدی برد» نامزدی بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه سال ۲۰۱۷ را کسب کرده است.    

کد خبر 4783666

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگردان سینما فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سینمای مستند موسیقی پاپ سریال ایرانی فیلم کوتاه پوستر تئاتر شهر بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است