Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سومین همایش نکوداشت آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع فقید تقلید، با موضوع نقش نظام قضایی در توسعه ملی،دیروز پنجشنبه در دانشگاه مفید قم برگزار شد.


رئیس دانشگاه مفید قم در این همایش عنوان کرد: مهم‌ترین دغدغه آیت‌الله موسوی اردبیلی در دوران حیات، تبیین و استیلای مبنای دینی در جامعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مسعود موسوی اردبیلی تصریح کرد: فلسفه تاسیس دانشگاه مفید قم نیز بر همین محور و تبیین و نهادینه‌سازی معارف دینی و اسلامی در سطح جامعه بوده است.

او عنوان کرد: نقش قوه قضاییه در توسعه ملی از مسائل مهمی بوده که همواره یکی از دغدغه‌های فکری این عالم ربانی بود.

این همایش با حضور حجت‌الاسلام و المسلیمن محمدحسن ابوترابی فرد امام‌جمعه موقت تهران، آیت‌الله سید مصطفی محقق داماد رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم و اساتید دانشگاهی و مدیران قضایی ترتیب یافت.

آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی متولد سال ۱۳۰۴ در اردبیل و از مراجع تقلید بود و از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸ ریاست دیوان عالی کشور را بر عهده داشت.

عضویت در شورای انقلاب، عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی، نمایندگی دوره اول مجلس خبرگان رهبری، دادستانی کل کشور، عضو شورای عالی قضایی و عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی و مسئولیت اجرای فرمان ۶ ماده‌ای حضرت امام راحل از مسئولیت‌های این مرجع فقید تقلید بود.

آیت‌الله موسوی اردبیلی، سوم آذرماه ۹۵ دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/ش

مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی اردبیلی در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان،جشن بزرگداشت هفته کارگر برگزار و از مقام کارگر تجلیل شد.

در این مراسم که در محل سالن همایش های شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر اسکندری رئیس هیات مدیره، مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت، معاونان،مدیران،کارشناسان و جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

جشن بزرگداشت مقام کارگر به مناسبت هفته کارگر و با حضور هنرمندان استانی و ملی برگزار شد و در ادامه از کارگران نمونه و همچنین اساتید نمونه مدیریت آموزش در شرکت فولاد اکسین خوزستان تجلیل به عمل آمد.

فولاد اکسین خوزستان‌تنها تولید کننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولید کننده این محصول در جهان است که به همت کارگران و متخصصان خود توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود