Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علی‌اصغر جاودان فر، با اشاره به این‌که ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۲۴ درصد از سوی بانک مسکن در اختیار شرکت عمران پردیس قرار می‌گیرد، اظهار کرد: از محل این وام برای آماده‌سازی، محوطه سازی، تکمیل زیر ساخت‌های مسکن مهر و... هزینه می‌شود، همچنین یک وام ۵۰۰ میلیارد تومانی با سود ۴ درصد نیز برای پردیس در نظر گرفته شده که به محض تخصیص در پروژه‌ها تزریق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏‎وی ادامه داد: بازپرداخت وام ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از منابع داخلی شرکت عمران پردیس انجام خواهد گرفت.

‏‎وی با یادآوری رویکرد مثبت و رو به جلوی وزارت راه و شهرسازی طی یکسال اخیر در خصوص طرح ملی مسکن مهر، افزود: با توجه به اراده و عزم وزارت راه و شهرسازی در خصوص تکمیل پروژه‌های مسکن مهر خوشبختانه موانع موجود در خصوص تامین منابع مالی برطرف شده است.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با قدردانی از صبوری متقاصیان مسکن مهر پردیس، گفت: این صبر و شکیبایی برای ما قابل احترام بوده، در برابر همه مالکان سر تعظیم فرود می‌آوریم و از ایثار آن‌ها در طول این سال‌ها سپاسگزاریم.

‏‎جاودان‌فر با بیان اینکه "همه امور اداری مربوط به قرارداد‌های ۵ برگی مسکن مهر و اتمام فرآیند انتخاب واحد متقاضیان انجام شده است" اضافه کرد: در ابتدای سال جاری ۷۰۰۰ متقاضی در پردیس داشتیم که واحد مسکن مهر برای تخصیص به آن‌ها وجود نداشت، خوشبختانه موانع اداری و حقوقی این کار برطرف شده و هم اکنون تنها نیم درصد از مجموع متقاضیان پردیس انتخاب واحد نکرده اند.

‏‎وی با اشاره به این‌که مشکلات مربوط به پرینت و امضای قرارداد‌های مسکن مهر برطرف شده از تحویل قرارداد متقاضیانی خبر داد که امسال انتخاب واحد خود را انجام داده‌اند.

مدیر مسکن مهر پردیس افزود: تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار قرارداد ۵ برگی در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار گرفته و ۲۰ هزار قرارداد نیز آماده تحویل است. متقاضیان پس از اخذ نوبت اینترنتی می‌توانند در روز‌های اداری با مراجعه به مسکن مهر پردیس قرارداد‌های خود را دریافت کنند.

‏‎جاودان‌فر تصریح کرد: برخی متقاضیان تنها صورت جلسات انتخاب واحد مسکن مهر را به عنوان مدارک رسمی واحد خود در اختیار دارند؛ به جهت جلوگیری از بی قانونی‌هایی که گزارش می‌شود، جعل این صورت جلسات در بازار بسیار زیاد شده است، در نتیجه از مالکان مسکن مهر که صورت جلسه تک برگی انتخاب واحد را در اختیار دارند می‌خواهیم هر چه سریع‌تر جهت تحویل قرارداد‌های ۵ برگی خود اقدام کنند.

‏‎به گفته وی، ضریب امنیتی این قرارداد‌ها بسیار بالاست و تا امروز خوشبختانه خبری مبنی بر جعل این قرارداد‌ها به ما گزارش نشده است.

منبع: تسنیم خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسکن قیمت مسکن زیرساختهای مسکن مسکن مهر مسکن مهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن

حامد ریگی  گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد بطوریکه در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام و همزمان برای یک‌هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان بیان کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌ صورت ویلایی و در شهر سراوان به صورت ۲ طبقه در دستور کار قرار دارد و همزمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان