Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در دیدار با اساتید، کارکنان و دانشجویان فعال علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان کردستان، گفت: با توجه به اینکه دستورات قرآن کریم نجات‌بخش راه انسان‌ها است، اما خیلی توجهی به این امر حتی در سیاست‌های کلان کشوری به چشم نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر پیشرفت‌های اقتصادی صورت نگرفته و بیشتر غارت اقتصادی احساس می‌شود افزود: دشمنان سعی دارند با غارت ثروت‌های ما از جمله جذب دانشمندان و نخبگان علمی ما را وابسته به خود کنند چرا که از پیشرفت‌های ما می‌ترسند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه سلاح‌های تولیدشده در کشور از لحاظ قیمت و قدرت عملکرد متفاوت و طرفداران زیادی در دنیا دارد، بیان کرد: ایران در بسیاری از حوزه‌ها از دیگر کشور‌ها برتر است و این دلیلی برای در کمین بودن همیشگی دشمنان است.

وی یادآور شد: تنها از طریق کسب دانش و پیشرفت‌های بیشتر در اکثر زمینه‌ها می‌توان نقشه دشمنان را خنثی کرد و فرآیند انحصاری ایران را نسبت به کشور‌های بیگانه خارج کرد.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه دستاورد‌ها و یافته‌های علمی دانشگاهیان، بشریت را از وابستگی می‌رهاند. بیان کرد: متاسفانه بیشترین استفاده از بارعلمی از نخبگان ما توسط کشور‌های بیگانه صورت می‌گیرد لذا فراهم کردن بستری برای شکوفایی استعداد‌های ویژه و ارائه دانش این افراد در داخل کشور باید فراهم شود.

وی با بیان اینکه نباید تفکر اقتصادی کشور‌های بیگانه در مملکت ما حاکم شود، ادامه داد: باید سرمایه‌های داخلی در داخل به کارگرفته شود نه اینکه از مبادی مختلف به نفع دیگر ممالک از کشور خارج شود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در پایان، تولید ثروت بر اساس بهره‌مندی از پتانسیل‌های استان کردستان توسط جامعه دانشگاهی را در راستای اشتغال‌زایی برای فارغ التحصیلان امری مهم و قابل تامل عنوان کرد و گفت: دانشگاه‌ها ظرفیت ویژه‌ای از لحاظ کمی و کیفی و بارعلمی در خصوص افزایش ثروت مملکت دارد.

انتهای پیام/ع

نباید تفکر اقتصادی کشور‌های بیگانه در مملکت ما حاکم شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در جلسه‌ای با حضور فعالان صنفی و اقتصادی استان ایلام که در این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه در خدمت بخش تولید، سرمایه‌گذاری و صنعت قرار خواهد گرفت، اظهار کرد:‌ با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه و تأکید همیشگی دکتر طهرانچی مبنی بر حل مسئله در استان‌ها ظرفیت‌های دانشگاه در همه زمینه‌ها در خدمت توسعه استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری با مشارکت و حضور دانشگاه بسیار نتیجه‌بخش خواهد بود. درب‌های دانشگاه همیشه برای توسعه ایلام باز بوده و به‌عنوان وظیفه ظرفیت دانشگاه در خدمت استان است. ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه در شهرستان مهران شامل مجتمع رفاهی و اقامتی و زمین مناسب و پارکینگ ۱۰ هکتاری با مشارکت فعالان اقتصادی و صنعتی استان در راستای ایجاد پایانه صادراتی با محور محصولاتی تولیدی استان شکل می‌گیرد.

اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان ایلام

یکی از تجار موفق و دبیر اتاق تعاون استان ایلام نیز گفت: اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان است. مهم‌ترین اولویت استان باید رفع موانع اداری برای حضور سرمایه‌گذاران در استان باشد.

فرزاد فیض‌الهی بیان کرد: ورود دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه استان امیدبخش و مهم‌ترین اولویت فعلی استان ایجاد پایانه صادرات و برندسازی تولیدات استان است که این مهم با همکاری و محور دانشگاه آزاد اسلامی شکل خواهد گرفت.

به گزارش آنا،‌ در این جلسه فعالان اقتصادی و صنفی ایلام به بیان مشکلات و سنگ‌اندازی‌های پیش روی صنعت استان و سرمایه‌گذاری اشاره و خواستار ورود دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به این مباحث شدند و رحیم لطفی عضو اتاق صنعت و معدن و از فعالان و کارآفرینان نمونه استان در حوزه تولید و صنعت آرد استان، یار حسین دینی پژو از کارآفرینان و عضو اتاق اصناف استان و کاظم اسماعیلی از فعالان اقتصادی و کارآفرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه