Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عیسی خورشیدی، گفت: هدف اصلی دشمن، تسخیر افکار، انگیزه‌ها و مغلوب سازی اراده سیاسی مردم به منظور تغییرات سیاسی در کشورهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز (۸ آبان) حجت الاسلام «عیسی خورشیدی»، در خطبه های نماز جمعه آسمینون (نودژ)، گفت: نسل چهارم جنگ ها، در دوران استعمار فرانو، تمرکز اصلی خود را بر اطلاعات، ارتباطات و کار شبکه ای قرار داده است و هدف اصلی آن، تسخیر افکار، انگیزه‌ها و مغلوب سازی اراده سیاسی مردم برای تغییرات سیاسی در کشورهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت آسمینون، اضافه کرد: این تغییرات سیاسی، شامل تغییر باورها تا براندازی حکومت هاست که ما به لطف و عنایات امام زمان (عج) و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب با تبین اقناعی خود، ایجاد گفتمان و باور عمومی (اعتراض آری، اغتشاش هرگز) و بصیرت مردم انقلابی بار دیگر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی خنثی و دفع شد.‌


وی، با اشاره به هشتم ربیع الثانی ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع)، بیان داشت: امام حسن عسکری (ع) امامی که کوتاهترین زمان امامت سهم ایشان بود و رسالت های خطیر و مهمی برعهده داشت حفظ و صیانت از وجود ارزشمند امام دوازدهم، بیان اخبار و احادیث وارده در مورد منجی عالم بشریت، مطلع ساختن اصحاب، شاهد گرفتن آن ها برای ولادت امام زمان (عج)، آماده سازی مردم نسبت به عصر غیبت، آشنا ساختن مردم با چگونگی ارتباط با ایشان، از جمله رسالت های امام حسن عسکری (ع) بود.

حجت الاسلام خورشیدی، به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری (حفظه الله) اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با قدردانی از حرکت خودجوش و باشکوه مردم انقلابی که مدوجب خنثی شدن توطئه های دشمن شد، تاکید داشت؛ مردم بار دیگر ثابت کردند که با عظمت و قدرتمندند اگر چه نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و دیگر نیروها آمدند و وظیفه سخت خود را انجام دادند اما کاری که ملت از زنجان، تبریز و دیگر شهر و حتی برخی روستاها انجام دادند که در تهران با آن همه شکوه و عظمت به پایان رسید، بالاتر بود.


خطیب موقت نماز جمعه نودژ، با اشاره به ترسیم زیبا و بدیع مقام معظم رهبری از بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج وارداتی نیست یک حرکت دینی و متکی با اندیشه های اسلامی و انقلابی است که خدا به قلب امام بزرگوار الهام کرد.

وی، با برشمردن ماموریت های هفتگانه بسیج، عنوان داشت: نیروی مقاومت بسیج مستضعفین نماد مقاومت است.

حجت الاسلام خورشیدی، تصریح کرد: نظام سلطه، دنیا را به ۲ دسته سلطه گر و سلطه پذیر تقسیم کرده بود اما انقلاب اسلامی راه سومی را گشود و آن نیز سلطه ستیزی و مقاومت در مقابل نظام ظلم جهانی است ولی طبیعی است که آمریکا و صهیونیسم این مقاومت را برنتابد و به مقابله برخیزد و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکند.

امام جمعه آسمینون، در پایان به ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ،شهادت عالم نستوه و مجاهد آیت‏ اللّه سید حسن مدرس و روز بیمه اشاره کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته بسیج بسیج اغتشاشات اخیر در کشور مسجد بسیج اغتشاشات فهما خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دیدار شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان منتخب مجلس دوازدهم حضور داشت اظهار کرد: بسیجی بودن و پاسدار بودن یک افتخار است که به آن می بالم و همیشه خود را سرباز ولایت می دانم.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی به برکت وجود جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق رسوای جهان شده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی واکنش دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا را برآمده از اراده خداوند دانست و خاطرنشان کرد: هیچ اراده ای نمی توانست افکار عمومی جهانیان و وجدان های آنها را به این سمت دفاع از حق رهنمون کند مگر اراده خداوند که به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت این اتفاق امروز رخ داده و صدای جبهه مقاومت از قلب آمریکا فریاد زده می شود.

آبنوش تحولات دنیا و واکنش های ملت ها در
قبال جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم غزه و فلسطینی ها را در تاریخ چند دهه گذشته بی نظیر دانست و یادآور شد: همه این رخدادها و تحولات جهانی مرهون رهبری امامین انقلاب و جان فشانی خون شهداست.

کد خبر 6093441

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند