Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان گفت: اتحادیه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حاشیه خزر با حضور مازندران، گلستان و گیلان و با مرکزیت گیلان تشکیل شده است. ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهدی پارسا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار داشت: در بسیج رسانه استان گیلان برای بیش از 250 خبرنگار و علاقه‌مندان به رسانه در شهرستان‌های مختلف استان کلاس‌های آموزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در 100 مسجد شهرستان‌های استان گیلان کلاس آموزش سواد رسانه برگزار شده است تصریح کرد: همچنین در این راستا امسال رزمایش حجاب و عفاف با حضور 160 رسانه استان گیلان برگزار شد.

وی با اشاره به ایجاد شبکه رسانه‌ای با حضور اصحاب رسانه در استان گیلان خاطرنشان کرد: اتحادیه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حاشیه خزر با حضور مازندران، گلستان و گیلان و با مرکزیت گیلان تشکیل شده است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قم: خبرنگاران باید نماد تولّی و تبرّی باشندخبر خوش وزیر راه برای کارگران و خبرنگارانخبرنگاران تسنیم رتبه‌های برتر جشنواره ابوذر کرمان را کسب کردند

پارسا از برگزاری دومین اجلاس این اتحادیه در استان مازندران خبرداد و ابراز داشت: این اجلاس با حضور فعالان و اصحاب رسانه 3 استان شمالی کشور برگزار می‌شود. 

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه‌های این استان بایستی در تولید محتوا حساسیت بیشتری داشته باشند بر لزوم ایجاد یک جبهه واحد در حوزه رسانه گیلان تأکید کرد. 

وی با اشاره به برگزاری "جشنواره رسانه‌ای ابوذر" در دی ماه امسال نیز خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 21 دی‌ماه و با موضوعاتی در 9 محور در رشت برگزار می‌شود. 

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 12 آذر است افزود: محرومیت‌زدایی، دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و بیانیه گام دوم انقلاب از جمله محورهای این جشنواره هستند. 

پارسا با بیان اینکه تاکنون هزار و 184 اثر به دبیرخانه این سازمان ارسال شده است عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس و موشن گرافیک به سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کنند. 

انتهای پیام/617/ز

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان

سرهنگ احمد ابراهیمی ،‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران گفت:  گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال  دارد.


وی با بیان اینکه ۱۴ تا ۲۱اردیبهشت هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده است گفت: در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی خواهد شد.

سرهنگ ابراهیمی از اجرای رزمایش  خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر دادو افزود: برنامه های  هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.‌

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان  تصریح کرد: شعار هفته بسیج سازندگی گیلان"  همه باهم بسیج خدمت رسانی" نام گذاری شده است. 

وی اضافه کرد: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومین ،۱۷ پروژه  آب رسانی، راه اندازی میز خدمت ، اهداء ۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان  از اهم برنامه های این هفته بسیج سازندگی است. 

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه طی ۶ سال گذشته بالغ بر ۲ هزار مسکن توسط بسیج سازندگی گیلان با کمک خیرین برای محرومین احداث شد ، گفت: ۷۰۰ مسکن محرومین در حال حاضر در دست ساخت می باشد.‌

وی با تاکید بر اینکه برای خدمت رسانی به مردم هیچ قید و بندی نداریم و به همه اقشار در بحران های مختلف با همراهی گروههای جهادی خدمات رسانی انجام خواهیم داد، افزود: خوشبختانه امروز در جامعه فرهنگ بسیجی حاکم شده است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به آبرسانی مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: طی ۲ سال ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی سپرده شده که از این مجموع طی ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا از آب شرب سالم با همت گروههای جهادی بسیج سازندگی برخوردار شدند.‌

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاههای مقاومت بسیج استان فعال است  این صندوق ها تسهیلات بدون بهره در حوزه های  مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه خدمات رسانی لازم را به نیازمندان ارائه می دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به اجرای طرح نفس پرداخت و ادامه داد: در این طرح مادران باردار بی بضاعت استان شناسایی و توسط گروههای جهادی بسیج خدمات لازم به این قشر انجام می شود. 

وی اظهار داشت : ۲۰۲ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در طول بحران کرونا در استان انجام شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید