Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: ساده‌ترین معنی بصیرت این است که پشت ولی‌فقیه باشیم یعنی نه از او جلوتر برویم و نه عقب‌تر و این مردم بارها ثابت کردند که بسیاری از اوقات از خواص جلوتر هستند. ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان شامگاه پنجشنبه در دومین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم «بابک نوری هریس» در گلزار شهدای رشت اظهار داشت: جمع شدن چنین جمعیتی در این مکان ارزشمند بدون شک با خواست الهی و شهدا بوده است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه بسیج به هر چیزی ارزش می‌دهد گفت: امروزه اگر بخواهند از یک پزشک، مهندس  یا هر عنوان شغلی دیگری به‌‌‌‌خوبی تعریف کنند به او لقب بسیجی می‌دهند و این موضوع نشان‌دهنده ارزشمند بودن این لقب است.

رادان با اشاره به اینکه بسیجیان همواره جان بر کف و بدون  هیچ چشم‌داشتی در همه عرصه‌ها حاضر می‌شوند خاطرنشان کرد: بسیجیان پس از ورود به میدان جنگ در دوران دفاع مقدس موفقیت‌های زیادی را برای کشور ما رقم زدند.

وی بسیجیان را شاگردان مکتب اباعبدالله(ع) نامید و افزود: لبنان، سوریه و عراق از بسیج جمهوری اسلامی ایران الگوبرداری کردند و بی‌شک اگر در این کشورها تفکر بسیجی حاکم نمی‌شد آنها نمی‌توانستند در برابر داعش به پیروزی برسند.ولایت‌فقیه و بسیج استقلال امروز ایران را رقم زده استآیت‌الله میرمحمدی با قلم و بیان خود از ولایت‌فقیه دفاع می‌کردآیت‌الله علوی گرگانی: آیت‌الله میرمحمدی با خدمات خود پاسدار ولایت‌فقیه بود
رادان دعوای امروز ابرقدرت‌ها با جمهوری اسلامی را بر سر نابودی  نظام اسلامی دانست و گفت: بسیجیان، مدافعان حرم و رزمندگان ما بیشتر از مسئولان به ماهیت استکبار پی بردند.

وی با اشاره به علت مخالفت عده‌ای با حضور بسیجیان در منطقه ابراز داشت: آنها با ماهیت نظام اسلامی و بسیج مشکل دارند و حق دارند از شهدای مدافع حرم و بسیجیان بترسند زیرا موجودیت آنها را به خطر می‌اندازد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه مردم کوفه شاگرد کلاس نهج‌البلاغه امام علی(ع) بودند خاطرنشان کرد: خطر بزرگ این است که می‌توان قاری قرآن بود و در محضر امام معصوم تلمذ کرد، نماز خواند و سجده‌های طولانی کرد اما در برابر حق ایستاد.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها یکی پس از دیگری به سراغ ما خواهند آمد خاطرنشان کرد: فتنه همواره وجود دارد  و این موضوع تا زمانی که راهی برای نفوذ در بین ما پیدا کند ادامه دارد و اگر مراقب نباشیم به شمری تبدیل می‌شویم که جانباز بود اما در برابر امام حسین(ع) ایستاد.

رادارن عنوان کرد: علت آن که برخی از تحریم می‌ترسند این است که به جوانان ایرانی اعتماد ندارند اما ما بچه‌های عاشورا هستیم و دشمنان از جوانانی که پشت سر بابک نوری‌ها و سایر شهدا هستند می‌ترسند.

وی افزود: ترس عاملی است که هزار بار انسان را می‌کشد و باعث می‌شود او ذلت و خفت را قبول کند و داعش نیز از این حربه استفاده می‌کرد اما بسیجیان ایرانی در دل دشمن با آرامش حضور داشتند و این طمأنینه را از مکتب سیدالشهدا(ع) و حضرت زینب(س) فرا گرفتند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با مذموم کردن جهل و با بیان اینکه نباید بگذاریم کسی ما را فریب دهد تصریح کرد: ساده‌ترین معنی بصیرت این است که پشت ولی‌فقیه باشیم یعنی نه از او جلوتر برویم و نه عقب‌تر و این مردم بارها ثابت کردند که بسیاری از اوقات از خواص جلوتر هستند. 

انتهای پیام/613/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901382

دیگر خبرها

  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس