Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:10:39 GMT

گل‌محمدی: به شخصیت تیم ضربه می‌زنند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۹۷۱۳

گل‌محمدی: به شخصیت تیم ضربه می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد با انتقاد از شرایط این تیم گفت: هنوز مسائل پیش پا افتاده را حل نکرده‌ایم، اما می‌خواهیم به آسیا برویم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی مهمی داریم. می‌دانیم که این بازی چه حساسیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت جدول به گونه‌ای است که به این سه امتیاز نیاز داریم. امیدوارم بازیکنان هم تلاش مضاعفی برای کسب این سه امتیاز داشته باشند. از هواداران‌مان می‌خواهیم حضور پر شوری داشته باشند و در خیلی بازی‌ها که پیروز شدیم، به دلیل حضور پر شور آنها بوده است. می‌خواهیم با حضورشان در ورزشگاه به ما انگیزه مضاعف بدهند.

بیشتر بخوانید:

زمان یک دیدار هفته ۱۲ لیگ برتر تغییر کرد

وی افزود: بازی‌هایی که از تیم صنعت نفت دیدم، آنها تیم بهتری نسبت به فصل گذشته هستند. بازی‌های آنها را دیده‌ام و بازی آخرشان مقابل پرسپولیس را هم دیدم که به نظرم تیمی خوب به لحاظ فنی و با انگیزه هستند. ما باید در خط دفاعی و هجومی باهوش عمل کنیم. با این حال برای بازی فردا تلاش خواهیم کرد تا برنده باشیم و باید در زدن ضربات آخر دقت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص غایبان تیمش برای دیدار با صنعت نفت گفت: بازیکن مصدوم ما فقط محمد آقاجانپور است و سایر بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند و آماده هستند.

گل‌محمدی در واکنش به مشکلاتی که در تیم شهر خودرو وجود دارد و بازیکنان به آن اشاره کرده‌اند و در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات حل شده است یا نه، اظهار داشت: هنوز تغییراتی ایجاد نشده است. به طور مثال در لباس‌های تمرینی و لباس گرم زمستانی و حتی چمدان لوازمی است که هر تیمی نیاز دارد. در شأن ما نیست که در این خصوص صحبت کنیم، اما بسیار زشت است.

وی ادامه داد: دو ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و این اتفاقات خوب نیست. هنوز مسائل پیش پا افتاده را حل نکرده‌ایم، اما می‌خواهیم به آسیا برویم. این مسائل به شخصیت تیم ما ضربه می‌زند. وقتی هم صحبت می‌کنیم، می‌گویند این مسائل پیش پا افتاده است، اما نمی‌دانم چرا همین مسائل پیش پا افتاده را حل نمی‌کنند. بازیکنان و اعضای کادر ما روی نیمکت از سرما می‌لرزند، اما نمی‌دانم چه زمانی این مشکلات حل خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال یحیی گل محمدی سرمربی شهر خودرو لیگ برتر صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس داشت که ۲ فصل پیش در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌ها بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک شنبه هفته جاری موفق شد با عبور از پرسپولیس تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد. این تیم در بازی با قرمزها ۲ بار آن هم با اختلاف ۲ گل از حریف خود عقب افتاد و در ١٠ دقیقه پایانی بازی موفق شد نتیجه را جبران کند و با پیروزی در ضربات پنالتی حریف نامدار خود و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

نقطه عطف این بازی حساس در دقیقه ۷۸ رخ داد؛ زمانی که آلومینیوم با نتیجه ۲ بر صفر عقب بود و شروین بزرگ با نظر مجتبی حسین، سرمربی این تیم به جای بهروز نوروزی‌فرد وارد میدان شد. بزرگ ۷ دقیقه پس از ورود به زمین، بعد از نفوذ بازیکنان خودی توپ را با ضربه سر برای مهدی لیموچی کاشت و این بازیکن با یک ضربه استثنایی موفق شد گل نخست آلومینیوم را وارد دروازه امیررضا رفیعی کند.

بزرگ در ادامه در حالی که تنها ٢ دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود، بعد از دفع ناقص محمدحسین کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه والی تماشایی موفق شد گل دوم آلومینیوم را وارد دروازه حریف کند تا با کامبک این تیم، بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

انتقام مهاجم مدنظر یحیی؛ «شروین» برای حذف پرسپولیس همه‌کار کرد!

در وقت‌ اضافه زمانی که پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ٢ پیش بود، در دقیقه ١١٢ ایرالکو صاحب ضربه کرنر شد که محمد لطفی با ارسال تماشایی توپ را به محوطه جریمه قرمزها فرستاد و بار دیگر بزرگ با ضربه سر موفق شد گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کند تا امید به اردوی شاگردان حسینی بازگردد و با زدن گل چهارم بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آلومینیوم با شکست و حذف پرسپولیس راهی یک‌چهارم شود.

بدون شک شروین بزرگ با تاثیرگذاری مستقیم روی سه گل آلومینیوم نقش پررنگی در صعود این تیم داشت اما نکته جالب توجه در خصوص او این است که که این بازیکن بعد از درخشش در لباس صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و یکم مورد توجه یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت و همه چیز برای حضور او در این تیم فراهم شده بود اما در آستانه این انتقال، باشگاه آبادانی با حضور او در پرسپولیس مخالفت کرد؛ انتقالی نافرجام که تاوان تلخی برای پرسپولیس داشت و این بازیکن اینگونه سرخ‌ها را نقره‌داغ کرد!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!